ideetjes voor kraamcadeaus?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Heb nu zelf wel onderhand alle noodzakelijk dingen in huis, denk ik. En ik wilde nu een lijstje gaan maken voor de kraamvisite met dingen erop om te vragen. Degenen die dat willen kunnen dan eventueel wat van dat lijstje geven. Ben al begonnen met het lijstje maar hebben jullie nog aanvullende ideetjes?
Zelf had ik:
- parasolletje voor op kinderwagen
- muziekspeeldoosje
- boxspiraal
- boxzak (om speelgoed e.a. in te doen)

Wie vult aan????

Hee Rinzz!

Leuk zo ´n lijstje!!!

Ik dacht zelf aan een kleding bon. Omdat smaken erg verschillen!!!!

Groetjes, Mar

hoi rinszz,

Zo'n mega groot kussen voor op de grond (zo'n zitkussen). Die zijn fijn, leuk en daar hebben ze straks ook wat aan. Mijn zoontje (bijna 2) is er helemaal gek op. hij kan er lekker op liggen, overheen klimmen, onder gaan liggen, zich erachter verstoppen en wat al niet meer en zijn broertje kan er straks rustig op liggen. (en je kunt hem met voeden gebruiken zit jij ook lekker makkelijk) Ik ben er zo blij mee, ik kan hem echt aanraden met kleine kinderen.
En tegenwoordig zijn die dingen ook niet meer zo duur. Dus, weet je het niet meer is dat misshcien een idee.
en je kunt ook altijd dingen vragen waar ze mee kunnen spelen als ze iets groter zijn of kleren die iets groter zijn dan maat 68. Bij Christijan was het maar goed dat hij 7 keer per dag omgekleed moest worden, anders had hij nooit alles aan kunnen hebben. Ik heb nog steeds dingen in de kast liggen die echt maar 1 keer gedragen zijn en dan niet eens omdat ik ze eigenlijk niet mooi vind, maar gewoon omdat ik zoveel had van die maat. Dus vraag ook grotere kleerdjes (heb je er straks ook wat aan)

veel kraamplezier,
chantal

chantal

Kleertjes paar maatjes grote is inderdaad wel slim! Heb het meteen genoteerd

Wat ik ook altijd een leuk cadeau vindt is zo'n fotoboek waar je ook nog wat dingen kan invullen, je hebt ze voor het eerste jaar, maar ook voor de eerste 5 jaar. I

Gr Christa

Hallo

Hou er wel rekening mee dat als je een grotere maat vraagt dat je dan winterkleding krijgt die je in de zomer pas aankan en dan is het te warm. Broekjes zijn vaak gevoerd en je krijgt t-shirts met lange mouwen of zelfs truien. Mensen staan daar niet bij stil maar dit heb ik ervaren bij mijn dochter. Leuke dingen kon ze gewoon niet aan. Ik zou dan toch een bon vragen. Kan je altijd zelf je eigen smaak kiezen. Want daar ben ik ook achter gekomen dat mijn smaak toch echt heel anders is dan mijn omgeving. Ik hou meer van apartem niet veel voorkomende, en daardoor wat duurdere kinderkleding. Eerlijk gezegd koop ik het dus liever zelf, wat ik ook veel leuker vind. Maar ik ben toch ook wel een trutje die dat niet  durft te zeggen. Als je in mijn hart kijkt zou ik liever geld vragen maar dat wil mijn man niet op de envelop zetten en dit vind ik persoonlijk ook te ver gaan.

gr angelique

Hallo,

Voorleesboekjes en doe- voelboekjes zijn ook erg leuk om te krijgen.
Voorlezen is sowieso goed voor de taalontwikkeling zeggen ze..
Gipsdoosje om een afdruk mee te maken van een handje/voetje van je baby

Gelukkig vragen de meeste wel wat je wilt hebben en als ze het niet doen geef je zelf beleefd wat tips aan... zo van mocht je iets willen meenemen dan aub een boekje of kleding maatje 74...

Groetjes Anja

Terug
Bovenaan