Ideetjes voor tractatie!

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er een leuk idee voor een tractatie voor als mijn zoontje 1 wordt. Het is voor het groepje bij de gastouder voor  7 kinderen!

Wij vroegen altijd wat de gastouder het liefst had. Want het ene kind is het andere niet. Soms kregen de kids een danoontje en de oudere kinderen een traktatie. dit kun je in van die kleine feesttoeters doen. Maar ook kun je bv. een mandarijntje nemen en daar een muisje of een ander diertje mee maken.
Op internet kun je ook veel leuke ideetjes op doen.

succes !!

Jolanda

Hai
Op deze site www.party-kids.nl heb je hele leuke traktatie   tips! succes!
Liefs Esther

Ik heb zelf kleine houten jaslabeltjes gekocht (daar kan een naam op en dan aan jas of tas hangen) maar het kan natuurlijk ook een sleutelhanger zijn. (Van mij waren 0,50). Die doe ik dan aan een dropveter als een soort ketting. Maar het ligt natuurlijk aan de grootte van de groep moet wel leuk blijven!
Succes!
Liefs, Marcia mv Puck.

Bedankt MAESTHER voor de site, ik was ook op zoek naar een leuk idee vanwege Marissa haar 1e verjaardag volgende week. Ik heb wel wat leuke ideeen opgedaan.

Ja leuk he! Ik zit vaak een beetje te sneuen op internet en toen kwam ik deze tegen!

Wat veel tractaties op die site zeg!
Is weer een site om te onthouden.

Ik denk dat ik alle sites eens op moet gaan schrijven of wacht...ik kan ze in mijn favorieten zetten!!

Super tip!

Jeske

Terug
Bovenaan