identiteitsplaatje.....

Hoi

Is er hier iemsnd die voor zijn kindje een id plaatje heeft laten maken.
Nu Kas goed kan lopen wil ik er een laten maken voor als we een dagje weg gaan en voor straks op vakantie.
Alleen wat zet ik er allemaal op???
je heb 6 regels met maximaal 15 letters/cijfers per regel.
Nu hebben wij een heel lang adres dus dat past al niet. en ook pascade en plaats heb ik   net 1 letter teveel.
Ja dat was nou toch net belangrijk lijkt me.
naam geb.datum en telefoonnummer sowieso.
heeft iemand een idee?

groetjes judith

Hallo,

Volgens mij gaat het vooral om naam, telefoonnummer, geboortedatum en eventuele bijzonderheden, bijvoorbeeld medicijnen, allergieen ed.
Adres lijkt mij totaal niet van belang, of wil je graag dat ze je een kaartje sturen als je je kindje kwijt bent en ze hebben het gevonden??

Oh ja ik zou er denk ik ook nationaliteit op zetten, dat als je in het buitenland bent mensen je kindje evt naar de juiste ambasade brengen, maar ook in de juiste taal haar praten.

Wij hebben er nog geen gemaakt, maar denk wel dat ik dat moet gaan doen, goede tip van je!

Carina

hoi,
wat ik me afvraag; schiet zo'n ding makkelijk los als je er aan trekt? Lijkt me anders een beetje eng zon ketting om zijn nek.
Ik zag laatst in een dierentuin een jongetje die met viltstift heel groot over heel zijn arm zijn naam en telnummer had staan.
Het zag er een beetje knulig uit, maar op zich wel een geinig idee, voor heel af en toe.

Elke

Hoi Judith,
Wij gebruiken voor onze zoontjes (3 en 1 jaar)  de polsbandjes van labelfriends. Kijk maar eens op www.labelfriends.nl.
Wij zijn er erg tevreden over. Ze zijn wel voor eenmalig gebruik. We gebruiken een watervaste stift en dan gaan ze 'best wel even mee'. We gebruiken ze met name  voor op vakantie. Dan schrijven we er  de naam van hotel, kamernummer, mobiel nummer etc. op.
groetjes Renske    

Terug
Bovenaan