Idioot geweest op 5 dpo

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi! </p><p>Mn man en ik zijn al anderhalf jaar bezig om zwanger te worden (maart '18) van mijn 4e, zijn 1e kindje. </p><p>Om geen enkele logische reden heb ik een vroege Action test gedaan net *facepalm*</p><p>Nu zie ik wat... Nu 6 min geleden... </p><p>Hoe moet ik hier een foto plaatsen om m te laten zien? </p>

Oh dat weet ik ook niet. Maar je ziet een streepje? Een streepje is een streepje!

@DikkyvanD 
ik net ook 5 dagen voor nod zwangerschapstest gedaan van kruitvan 2  voor €5,- nu dacht ik ook iets van een heel licht streepje te zien maar mijn vriend zegd dat het het streepje is wat voorgedrukt is op de test dat ik dat zie. Het is zo licht dat je het moet kantelen onder het licht. Zit ik me nu gewoon blij te maken of is het gewoon niks :( ik weet helaas ook niet hoe je een foto moet uploaden 
groetjes Vrouwke 

5 dpo en 5 dagen voor nod zijn niet echt hetzelfde Vrouwke ;) wereld van verschil zelfs haha. 
DickyvanD dat is wel intens vroeg haha ik begin meestal vanaf 8dpo dus heb er verder niks over ge zeggen hoor, maar 5 dpo kan toch bijna niet? Heb je misschien je eisprong eerder gehad?
Anyways je kan via mupload een foto uploaden en dan de link plakken. Via dat icoontje met bergen. Ben nu wel heeeeel benieuwd haha! 

DPO is days past ovulation, dus dagen na de eisprong.

Zou wel een erg rappe innesteling geweest zijn dan. Ik kan me haast niet voorstellen dat het zo snel meetbaar is met een test, maar zeg nooit nooit....

Terug
Bovenaan