Ieder kwartier wakker!

Hoi,

Ik heb een probleem. Mijn tweeling van 8 weken slaapt heel moeilijk. Als ze uiteindelijk slapen zijn ze om het kwartier wakker. Ze huilen dan een minuut en vallen weer in slaap. Ik heb geprobeerd om ze apart op een kamer te leggen maar dat maakt niets uit. Ze doen het echt allebei en worden niet van elkaar wakker.
Het is geen honger, zuigbehoefte of een boertje.

Wie maakt dit ook mee met hun kleine?

Gr Kelly
 
Hoi, het is hier al vaak genoemd, maar misschien houden ze zichzelf wakker doordat ze onrustig zijn. Inbakeren kan een oplossing zijn. Neem anders even contact op met het consultatiebureau. Zijn kunnen je leren hoe dat moet. Het is het proberen waard toch?
Succes!
 
Hoi,

Inbakeren doe ik dus al. Maar het gaat al iets beter nu ik de gordijnen dicht doe. Was eerst bang dat ze dan dag en nacht zouden gaan verwarren maar tot nu toe valt het mee!

iig Bedankt!

Groetjes Kelly
 
Hoi Kelly,

Ik herken het verhaal over het niet willen   slapen. Mijn dochtertje is nu 2 maanden en is er onrustig. Ik heb het ook geprobeert om haar in te bakeren maar dat helpt overdag niet maar sávonds weer wel. Ik ben met haar naar een ostheopaat geweest en die kijkt naar het gestel van je kind. Misschien dat ze wat over hebben van de geboorte????
Kijk eens op de site www.osteowestland.nl of kijk een op een site van een chiropactie
misschien kun je er wat mee of herken je je daarin !!

Heel veel succes Groetjes Diante
 
Terug
Bovenaan