Iedere dag hoofdpijn

Hoi hoi,

ik ben bijna 16 weken zwanger en heb eigenlijk al meer dan een week iedere dag hoofdpijn.

De misselijkheid is weg maar dit heb ik er nu voor terug.

Soort van migraine hoofdpijn, aan 1 kant van mijn hoofd kloppende pijn. Wanneer ik te veel beweeg bijv traplopen klopt mijn hoofd helemaal, super vervelend.

Zijn er meer vrouwen die hier last van hebben ? En tips??

Wat vervelend dat je hoofdpijn hebt! Als je zwanger bent kan je paracetamol slikken misschien helpt het om dit even te doen en dat het dan wegzakt. Verder kan je op je voeding letten, daar kan je ook hoofdpijn door krijgen. Sommige soorten vlees en fruit bijvoorbeeld. Misschien is acupunctuur ook een idee? Mij heeft het veel geholpen! Succes!

Ik ben nu bijna 36 weken zwanger en heb ook dagelijks hoofdpijn. Bij mij komt het waarschijnlijk door dat mijn bloeddruk verhoogd is. Zou het wel overleggen met je verloskundige! Het kan ook een zwangerschaps kwaal zijn.
<p style="text-align: left;">vervelend is het zeker! Hopelijk heb je het niet de rest van je zwangerschap.</p>
<p style="text-align: left;"> </p>

Bedankt voor de reacties. Ik moet vrijdag weer naar de verloskundige.

Ik heb meer vermoeden dat het door mijn lage bloeddruk komt. Heb deze week ook erg weinig energie.

Terug
Bovenaan