Iedere dag in bad?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hoe vaak doen jullie je kindje in bad? Ik doe dus mijn dochtertje Eline om de dag in bad. De dag dat ze niet in bad gaat, doe ik effe een washandje over gezicht, handjes en billen. Als ze natuurlijk een giga poepbroek heeft gaat ze wel vaker in bad.

Hoi hoi,

Ik doe het eigenlijk op dezelfde wijze als jij. Heb het weleens een paar dagen achter elkaar gedaan, maar merkte dat haar huidje daar best droog van werd. En ach.... hoe vies worden ze nou eigenlijk op die leeftijd (7 maanden), op de poepluiers na.......

Lotte (2-5-2007) gaat ook om de dag in bad. Dat werkt voor ons prima zo.

Groetjes, Marisa

Hoi,

ik doe Stijn maar één keer per week in bad. En hij gaat om de dag mee onder de douche. De andere dagen doe ik inderdaad ook een kop-kontwasje. En na elk maaltje worden zijn gezicht en zijn handjes uitgebreid gesopt meteen natte washand.

Groetjes van Marloes

hoi

Ik doe Birgit eigenlijk wel elke dag in bad, eerst niet maar tegenwoodig wel. Niet omdat ze zo vies is ofzo maar zodat ze het ritueel herkend van naar bed gaan...(en ze echt goed moe is en gaat slapen)
En ik was haar dan niet hoor ze zit in een laagje water in zo'n badring lekker met haar eendje te spelen en ik sproei haar even nat met de douchekop. Ik was haar 2 keer in de week met alles erop en eraan.  
Als ze naar de opvang is geweest (3 dagen) is  ze wel erg bezweet  en dan vind ze het ook echt even fijn. Ik was haar haar dan ook meestal de middelste dag.  Shampoo doe ik ook maar  max 2x per week, anders is de kans op hoofdluis ook groter. ( en ze heeft al een bos met haar duss)

Groetjes!

Hoi,
ik doe Daniëlle ook elke avond in bad, als vast ritueel, dan weet ze waar ze aan toe is.
In bad even spelen, lekker afdrogen en masseren met bodylotion, aan de borst en lekker slapen.
Gaat prima en ze heeft geen droge huid.

Groetjes van Sonja

Hoi,

ik doe Dylano ook iedere dag in bad.
Maar dan aan het begin van de dag.
Hij gaat dus eerst in bad, en daarna krijgt hij zijn fles.
Dit doe ik ook, omdat het eigenlijk een vast ritueel is voor hem.

Het gebeurd weleens dat we het zooo druk hebben dat hij een dagje niet in bad gaat, maar dit is maar heel zelden.
Ik probeer het eigenlijk altijd wel zo te plannen dat hij in ieder geval in bad gaat.
Bijv. als ik bij mijn ouders ben, doe ik hem daar in bad.
Of als ik bij mijn zus ben, gaat hij weleens met zijn oom mee onder de douche.

Groetjes Debby.

Hoi,

Hidde gaat eigenlijk altijd mee onder de douche. Bijna elke dag voordat hij gaat slapen (ook een lekker vast ritueel) Hij gaat ook wel eens mee in het grote bad met ons samen dat vind ie echt geweldig. In het kleine badje kan ik 'm bijna niet houden, hij wil niet zitten en zet zich de hele tijd tegen de achter kant af waardoor er één groot waterballet ontstaat.
Groetjes lynn

Terug
Bovenaan