Iedere dag sex?

Hai meiden,
We zijn druk bezig met zwangerworden en willen het graag goed doen. Nou heb ik weleens gelezen dat het beter is om niet iedere dag sex te hebben voor de kwaliteit van het sperma. Is dat zo?
 
Hoi Anoniempje,

in ieder geval heel veel succes!! met het zwanger worden en inderdaad ik heb het ook gehoord van mijn schoonzus die verpleegkundige is dat het inderdaad niet goed is voor de kwaliteit van de sperma om iedere dag sex te hebben de mannnen kunnnen het beter 2 a 3 dagen opsparen en ohja weet je wat je ook kan doen op www.babybrabbel.nl kun je een soort van vruchtbaarheidstest doen kun je ongeveer kijken wannneer je vruchtbaar bent enzo? heel veel succes!!

greetings
Samira
 
Een collega van mij is bij en gyn onder behandeling en die heeft tegen haar gezegd dat als het zaad van de man in orde is je best elke dag kan klussen. Alleen bij zwak zaad wordt om de dag aangeraden.

groetjes Kiki
 
maak niet uit hoor iedere dag.doen wij ook en hou je temp ff in de gaten als die op loop heb je een eisprong.dit is mij tip voor jou.gewoon doorgaan hoor.bij ons komt soms ook het behang bijna van de muren af hihihi sorry hoor moest ik ff zeggen hoor heel veel geluk hoor ermee.knuffies meis
 
Als je geen problemen hebt met elke dag sex, dan moet je dat vooral doen, maar aangezien zaad 2 tot 3 dagen in leven blijft zie ik het nut van elke dag sex niet in. Als je het om de dag doet heb je net zo veel kans bevrucht te worden als elke dag.

Ik ben niet vies van sex, maar elke dag gaat zelfs mij iets te ver. Ja, wel in de zomer als het zonnetje hoog staat, maar dat heeft weer met hormonen te maken...
 
Terug
Bovenaan