iedere nacht dezelfde tijd wakker

hoi,

ik word iedere nacht rond de klok van 4 uur wakker...
ik hoef niet te plassen snachts (nog niet), dus dat is het niet!

lijkt wel of mijn biologisch klokje alvast wil laten wennen aan de nachtvoeding straks.

kan me niet meer herrinneren of ik dat met onze dochter toendertijd ook gehad heb!

wel mega irritant, want dan lig ik niet lekker, en dan het draaien in bed...pfffff.
wel fijn: ik hoef er nog niet uit hahahahaha.

groetjes Elise 28.5wkn

hoi elise!

ik word ook iedere nacht wakker. maar dat is voor mijn gevoel meestal door ons gupje.
ik word echt wakker van het geschop!

dan wandel ik even naar de badkamer, ga even plassen, loop via de babykamer (weer even gluren...) en dan weer terug naar bed. meestal lukt het dan wel weer in te slapen.

ik ben erg benieuwd of het ritme wat de kleine nu heeft.. ook straks na de geboorte zo zal zijn. want dan krijg ik behoorlijk slapeloze nachten!
en overdag een rustig kind! hahaha

groetjes

Ha, ha, ja, ik heb ook echt het gevoel dat ik helemaal word voorbereid door moeder natuur...

Sinds een dikke week is het iedere nacht hetzelfde:
- ik ga om 21:00-21:30 uur liggen, maar val pas tegen 23:00 uur in slaap (grrrr!)
- rond 0:00-0:30 uur: wakker om te plassen
- rond 3:30-4:00 uur: wakker om te plassen, daarna vaak erg moeizaam weer in slaap (kan echt mijn draai niet vinden), soms lig ik wel 2 uur wakker!
- rond 6:00-6:30 uur: wakker om te plassen en/of wakker gemaakt door zoonlief...

Ik heb ook steeds vaker dat ik wakker word als ik moet omdraaien, omdat dit nu zo moeizaam gaat. Bah.

Tja, ik ga dus iedere middag liggen, anders houd ik het echt niet meer vol.

Groetjes, Karin
31+1 wkn

Hoi,

Ik heb dat ook de laatste dagen. Ik was al gewend om er enkele keren per nacht uit te moeten om te plassen, of wakker te worden om te draaien. Maare daarna viel ik altijd wel vrij snel in slaap. Nu dus niet meer. Om 3 uur ben ik wakker en kan dan echt niet meer slapen. Ook veel last van maagzuur, waardoor ik niet goed meer kan blijven liggen.
Dus nu sta ik maar op tegen 4 uur of half 5 en dan ga ik beneden wat doen. Tegen 6 uur krijg ik weer slaap, en ga ik liggen. Kom dan ook niet meer echt in slaap, dus een uur later er toch maar weer uit. Middagdutje lukt wel. Tegen die tijd ben ik zo moe dat ik gewoon omval en lekker een paar uur kan pitten. En smiddags kan ik er weer tegenaan.

Blij dat ik met verlof ben en dus mijn eigen tijd kan indelen. Kan me voorstellen dat het voor de dames die al een kleintje hebben rondlopen heel erg zwaar is.

Ikke ook!

Elke nacht rond 1:00 naar het toilet... dan om 3:30-4:00 wakker (soms toilet) en echt niet meer kunnen slapen.... 5:15 gaat mijn wekker dus dan ga ik er pas uit... ik blijf wel liggen van 4:00 tot 5:15...
Ik werk nog 32 uur per week dus ben ondertussen toe aan mijn verlof! nog 8 werkdagen!!!!

Liefs Sabina

Hoi Hoi,

Ik wordt iedere 2,5 a 3 uur wakker.
Meesstal om te plassen of omdat ik weer op mijn rug terecht ben gekomen.
Ik mag van mijn fysio en verloskundige niet meer op mijn rug slapen maar ja dat doe ik al 28 jaar.
Leer dat maar af....

Het aftellen is in ieder geval begonnen....

Groetjes Grace
32 weken + 3 dagen

Terug
Bovenaan