[quote quote=10525117]Een test die je in een bepaald licht moet houden om een tweede lijntje te zien zou ik niet tellen als positief. De CB streepjes test zou positief kunnen zijn als deze binnen de afleestijd een streepje liet zien waar je dus geen speciaal licht nodig voor hebt om het te kunnen zien. Maar gezien je nog voor NOD zit kan het nog steeds alle kanten op. Sommigen kunnen simpelweg pas na NOD positief testen (ook met de meest gevoelige testen) doordat ze wat trager hcg aanmaken. Voor mezelf heb ik wel de regel ingesteld dat ik na een negatieve test voor NOD tenminste 2 dagen moet wachten voor ik opnieuw test, simpelweg omdat hcg ook even de tijd nodig heeft om toe te nemen (2-3 dagen voor verdubbeling in de eerste weken). Verder test ik ook altijd alleen met ochtendurine en maar met één type test (in mijn geval de 25 mIU/mL variant van 2 be-sure), omdat de verschillende types testen verschillende gevoeligheden hebben. In het prille begin kan de ene test positief uitslaan, terwijl de ander nog negatief is, en dat kan voor onnodige verwarring zorgen, dus hou ik het bij 1 type test. Bovendien verschilt het nog wel eens per test hoe je hem precies uit moet voeren (hoe lang in de straal houden, hoeveel druppels erop met een pipetje of hoe lang in een bakje met urine dopen en wat de afleestijd is), doe je maar een type test, dan is het wat makkelijker om zeker te weten dat je de instructies elke keer op de juiste manier uitvoert. Welke je kiest maakt niet zoveel uit, ze moeten allemaal voldoen aan een betrouwbaarheidsstandaard om verkocht te mogen worden, dat is vooral afhankelijk van hoeveel geld je eraan uit wilt geven en wat je zelf prettig vind qua testvorm. Ik geloof trouwens dat het vrij normaal is om niet zo nuchter te zijn als het gaat om een kinderwens hoor, die wens zit daarvoor gewoon te diep en te dicht bij je gevoel om een volledig rationeel wezen te zijn in keuzes daaromheen. En zeker zo’n twijfelstreepje kan je hoofd nogal op hol brengen. ?[/quote]
Thanks voor je uitgebreide antwoord. Ja zeker omdat ik vorige maand weer een mk heb gehad is die wens sterk. Dit kan overigens geen restje zijn want ik moest toen hcg prikken tot die 0 was.
Nu was mijn laatste ongesteldheid door de mk bijzonder afwijkend. Ontzettend lang en heel minimaal. Misschien dat daardoor mijn eisprong later kan zijn geweest? I dunno.
Ben vooral blij als ik duidelijkheid heb ongeacht wat dat is