Iedere vezel in je lijf wilt een gezond kindje, hoe ga je daarmee om!?

A

Anoniem

Guest
<p style="text-align: center;">Hallo Allemaal, </p><p>Zoals het onderwerp al verklapt: iedere vezel in mijn lijf wilt een gezond kindje; ofwel zwanger worden. </p><p>Vorige maand vol enthousiasme ervoor gegaan, helaas ongesteld. </p><p>Teleurgesteld maar positief proberen te blijven. </p><p>Maar hoe gaat iedereen om met de grote wens om zwanger te worden en jezelf rustig houden, ik bedoel iedere keer een HELE maand wachten... pfoe, ik vind het heel spannend. </p><p>Alle tips zijn welkom! </p><p> </p>

Is ook echt niet gemakkelijk. Wat mij wel iets van rust bracht was waren ovulatietesten van clear blue. Daardoor ook vrij snel zwanger geworden... veel succes!!!

Wat fijn dat je daarmee snel zwanger bent geworden! Gefeliciteerd! 
Ik zal dat voor de volgende maand ook zeker gaan gebruiken, als het deze keer niet lukt. 
Dankjewel voor de tip. 

Mee eens
Ik had ook geen rust tot ik ovulatie  testen ging gebruiken. Ik snapte niks van mijn cyclus kon via de testen precies zien wanneer ik mn ei had. En raad eens daarna gelijk zwanger 
Doordat ik dus wist wanneer mn ei was had ik daar meer rust bij en had ik dus niet bij elk steekje zal dit mn ei sprong zijn
Ik raad ze ook aan . Ik had ze gewoon van het kruidvat  merk zelf

Succes  ?

Nicolle B, 
Ik was juist bang dat ik dan meer druk zou gaan voelen, "nu is mijn ei, dus nu moet het", 
Met mijn man afgesproken tot na de vakantie gewoon zo te proberen ( 3 pogingen) daarna ovulatie testen... 
Is Kruidvat goed te gebruiken? 
Ik hoop eigenlijk stiekem dat het in deze 3 keer al lukt, ik word gek van het wachten ?

Ik werd vooral zenuwachtig van alle forums. 
Iedereen werd daar maar zwanger en elkaar oo te fucken sorry voor de taal.
bij ons heeft het meer dan 3 jaar geduurd waardoor ik ga een half jaar al afscheid nam van dit soort forums. Nu een prachtige dochter kan ik er weer op kijken.
veel geluk!

Hoi,

İk weet hoe moeilijk dat is! Een hele maand afwachten totdat je eisprong er is, en dan nog 2 weken wachten voordat je kan testen! Voor mij was dat zo lang dat ik er zo erg bezig mee was. İk had hier zelfs een onderwerp geopend hoe ik er mee om moest gaan. Ronde 1 heb ik niks gebruikt, ronde 2 heb ik de ovulatietesten van clearblue gebruikt. En die ronde was het gelijk raak! Succes, het is zo moeilijk om af te wachten.

Oh my! @WannebeMom ik herken je verhaal compleet. Geen idee hoe er mee om te gaan eerlijk gezegd (ik probeer maar wat). De weken/maanden duren naar lang haha maar je moet het ermee doen he ;)
Go with the flow he, wellicht de beste tip? Is dit jullie eerste kindje? Voor ons is het na 9 jr! Onze tweede poging, voelt allemaal weer heel nieuw (onze lieve dame was destijds een verrassing) en nu zijn we alweer een paar maanden aan het proberen. 
Ovulatietesten van 2besure zijn goedkoop en werken goed! Zijn van die dipsticks, enige nadeel is dat je dan in een bekertje oid moet plassen, klinkt hartstikke makkelijk maar blijkt ik praktijk soms wel moeilijk hahaha!
Anyway, uit mijn eigen ervaring tot nu toe probeer! ik ook te genieten (ugh vreselijk woord maar wat anders) van de beslissing voor een kindje. En als de test negatief is, weer met happy days te volgende maand tegemoet zien. Pff verhaal haha maar all the best!!

Terug
Bovenaan