iedereen aan't bevallen?

Hoi hoi,

Waar is iedereen (die nog niet bevallen zijn)?
't Is buiten vreselijk weer maar niemand achter de pc?
Of uhhh...is iedereen aan't bevallen?
Zou ik ook wel willen maar ja, die kleine heeft het vanbinnen nog goed naar zijn/haar zin.
Maar ik ben het wel een beetje zat hoor.
Ik hoop dat er vandaag nog iemand op het forum komt, heb ik weer even iets te lezen want nu ben ik me een beetje aan't vervelen.

Groetjes Marianne 38+1 weken zwanger van nummertje 2

Was ik maar aan het bevallen........
Ik ben inmiddels 41+2 wk zwanger en nog steeds geen bevalling.
Dinsdag gestript bij de verloskundige, maar tot op heden niet zo gek veel resultaat.
Moet wel zeggen dat ik sinds gisterochtend aan het rommelen ben.
Elk half uur komt er wel een wee voorbij, maar kortdurend (ca 20-30 sec) en zeker niet krachtig genoeg om ook ergens toe te leiden.
Ik weet niet of dit nu door het strippen komt.
Voor mijn gevoel is het lijf toch in werking gezet terwijl het er nog niet klaar voor was.
Bij mijn andere twee kinderen begonnen de weeen meteen veel heftiger en binnen een uur kwamen ze al om de 5-6 minuten.
Dan weet je tenminste dat het menens is.
Nu blijft het een beetje dubieus.

De kinderen zijn vandaag wel naar opa en oma. Het leek me wel even rustig en ik had goede hoop dat de weeen misschien wat krachiger zouden worden.
Maar of dat nog gaat gebeuren?

Het is inderdaad rustig op het forum.   Er zijn natuurlijk ook veel meiden bevallen de afgelopen dagen en ik kan me goed voorstellen dat je dan niet meer zo frequent op het forum komt. Je hebt wel andere dingen om je mee bezig te houden.
Ik kijk ook wel een paar keer per dag of er toevallig nog nieuwe berichtjes geplaatst zijn. Puur om een beetje de tijd te doden. Want wachten duurt nu eenmaal lang.

Als het zaterdag nog steeds rustig is bij mij wordt ik thuis opnieuw gestript.
Eigenlijk hoop ik dat dat niet meer nodig is.
Kregen vanmiddag nog een sms-je van goede vrienden met de vraag "wordt het soms een kerstkindje?!"
Daar moet ik dan wel erg om lachen.
Als ik eenmaal bevallen ben ben ik waarschijnlijk direct vergeten dat we zo'n tijd hebben zitten wachten. Het is hooguit nog een week, maar dan is de "kleine" er echt wel. (droomde van de week dat het 4600gram woog, kennelijk toch een diepe angst dat het door het overlopen fors blijft doorgroeien, al weet ik verstandelijk wel beter)

Nou, tot horens maar weer

groetjes Vis79

Hoi hoi.
Ik vroeg het mij de afgelopen dagn ook al af waarom het zo rustig is. Ik ben volgens mijn eigen berekening vandaag precies uitgeteld, maar volgens die van de vk aanstaande zaterdag. Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik ben het ook wel zat. Elke dag heb ik wel een dip met een fikse huilbui. Meestal lucht dat wel op en gaat het daarna beter. Maar ik zit ook maar te wachten op een teken. Ik heb de opdracht gekregen van de vk om toch maar vooral wat meer leuke dingen te gaan doen om niet dat gevoel van steeds maar wachten te hebben. Ik ben al aan het nadenken gegaan, maar veel valt er af omdat ik geen auto meer wil rijden, veel lopen niet zo lekker is, dat soort dingen. Gelukkig is het forum dan een goede plek om even te kijken en inspiratie op te doen voor een snelle bevalling, ha ha. Wat een geluk als je er maar vier uurtjes over doet...
Monika

Was ik ook maar aan het bevallen ik zit er ook vierkant doorheen! Ik ben 39 wk en 1 dg maar ben het zooooo zat, afgelopen woensdag gestript omdat ik ingeleid wil worden maar tot op heden alleen een beetje bloedverlies en af en toe krampen verder niks!!!! Maandag moet ik weer terug naar het ziekenhuis en ik hoop dat het volgende week gehaald kan worden want ik ben er helemaal klaar mee om zwanger te zijn, ik wil mijn eigen lijf weer terug en wel heel snel!

Groetjes,

Puk

Haha, indd wel rustig geweest hier. zo te zien, ik was er zelf ook ff niet hoor.
maar helaas niet aan t bevallen.

Oei wat zijn we er zat van he. komt vast door t verlangen naar onze kleine boef/hummel/uk, of hoe je t ook noemt;)

Zelf ben ik eerslijk gezegd niet zat van t zwanger zijn, vind het wel heel gezellig en vind mn buik ook mooi om te showen;) maar als telkens de weeen beginnen, en t niet doorzet, daar ben ik vreselijk zat van...maar goed. hebben t niet voor t kiezen.

ben vandaag 39+1, dus net zover als jou Puk.

Maandag moet ik naar de gyn, ben benieuwd, zal wel niet veel uitkomen. Maar hoop ook dat ze beetje medelijden heeft omdat ik zoveel weeen en harde buiken heb dat ze me dan doorleid...maar goed...ze zullen we wat verhalen gewend zijn en me als t moet nog 2 weken langer laten lopen.

we zullen t zien....

Hoe staan trouwens jullie mannen er tegenover? Zijn die ook zo nieuwschierig?
De mijne we hoor, van hem mag t ook wel komen:)

lfs

Terug
Bovenaan