Iedereen aan het bijkomen?

A

Anoniem

Guest
Hey ladies,

het is inmiddels bijna 3 weken geleden onze dochter Linthe geboren is.
Hoe is het het jullie?
Sinds gisteren zijn onze kleine meid en ik heerlijk met zijn 2tjes en dat bevalt mij goed. man lief aan het werk en ik kan lekker mijn eigen gang gaan.
Iedereen beetje herstellende?

Groetjes gabriëlle

Hoi!

Finn is morgen precies 2 wkn oud en het gaat hier super! Mijn moeder is er nu een weekje, zodat ik ook af en toe wat tijd voor mezelf heb. Vandaag ben ik even in mijn eentje de stad in geweest, heerlijk ff shoppen!
Ik voel me echt heel goed, veel beter dan na de bevalling van mijn dochter, maar toen had ik ook best veel bloed verloren.
Finn doet het ook erg goed, de borstvoeding loopt lekker en hij komt 's nachts maar 1x voor een voeding, dus ik mag zeker niet klagen. Ook zijn grote zus vindt het allemaal prachtig en is hartstikke lief voor hem.
Kortom, we genieten hier echt van ons gezinnetje!

groetjes,
Ikke mv 2

Nou helaas ben ik nog niet aan het uitblazen van de bevalling, aangezien ik helaas nog niet ben bevallen. Ik ben daarom ook maar verhuisd naar het decemberforum.
Vandaag weer bij de gyn geweest voor een echo. Alles is goed gelukkig. Maandag moet ik voor een CTG heen en dan wordt ik (als er iets niet goed verloopt) ingeleid en anders laten ze me lopen tot de 14e helaas. Maar ik hoop eigenlijk dat het deze week nog spontaan gaat beginnen. Ik houd jullie op de hoogte.
Groetjes Andrea
40.4 wk

Hoi,

hier gaat alles zijn gangetje. Lieke en Nick zijn vandaag precies 6 weken oud. Hebben samen hetzelfde ritme, wat wel erg lekker is. Voedingen komen nu om de 4 uur.
's Nachts komen ze maar 1 keer.
Je moet even je ritme vinden, het is voeding maken, 2 kinderen de fles geven, wassen wassen en nog eens wassen. En dus ook strijken stijken en nog eens strijken. En dan al je andere huishoudelijke klusjes. Gelukkig krijg ik veel hulp, wat je ook wel nodig hebt met 2 van die brakkies tegelijk.
Maar ik kan weer eens gaan winkelen als ma of schoonma even oppast.
Zeker met deze dagen voor de deur.

Voel me ook een stuk beter dan na de bevalling van Luuk. Ben nu bijna weer op mijn oude gewicht. Voel me prima.
Moet 11-12-07 op na-controle bij de gyn.

Groetjes   Miranda
mama van
Luuk 14-06-2004
Lieke 23-10-2007      
Nick 23-10-2007  

Hoihoi,

heerlijk is dat he!? Eindelijk alleen!!!
Ik vond het al een opluchting toen de kraamzorg eindelijk wegging, ze was best aardig, maar het is toch een vreemde in je huis...
Hier gaat alles lekker, Arvin doet het goed, de bv gaat ook erg goed en Taran begint een beetje te wennen aan het feit dat ie nu zijn aandacht moet delen met zijn broertje!
Ik voel me ook heerlijk en ben langzaamaan weer met mn studie begonnen. Best grappig, zat eerst mn mega buik in de weg terwijl ik achter de comp zat, nu heb ik Arvin meestal in de slen... Op die manier blijft hij heerlijk rustig, kan ik gewoon bv geven en heb ik mijn handen vrij om te tikken (of de was/huishouden/afwas te doen).
Ik ben ook alweer begonnen met kolven, want as maandag ga ik weer voor het eerst weer naar college!

Het gaat dus best lekker, alleen ben ik savonds erg vroeg al moe; om 8uur heb ik al moeite om mijn ogen open te houden! Dus nadat ik Taran op bed heb gelegd ga ik zelf ook lekker naar bed, meestal met Arvin naast me aan de borst. Dan heeft mijn vriend 'baby dienst' tot 12uur en hij zorgt er dan voor dat Arvin in zijn eigen bedje komt te liggen. Vanaf 12uur is het mijn dienst. We moeten het wel zo doen, want Arvin komt vanaf 12uur in ieder geval nog 2, meestal 3 keer en is dan soms wel een uur lang bezig (voeden, luierverschonen en dan weer voeden). En om 6uur wordt Taran wakker en dan kan ik daarmee aan de slag. Als we niet met deze 'dienst' zouden werken zou ik eraan onderdoor gaan, maar op deze manier gaat het prima!        
Iedereen die al bevallen is: geniet er lekker van!
Voor iedereen die nog moet bevallen: veel succes en hou ons op de hoogte!

Veel liefs Nika

leuk om te horen ladies!

wesitie; nog even succes.

ik zal mij binnenkort eens bezig gaan houden met alle bevallingsverhalen, toch wel interessant allemaal!

Groetjes

hoi hoi
zolas jullie al hebben gelezen gaat het met mij wat minder maar gelukkig doet indy die nu al drie weken is het heel goed.
ik red me prima in het huishouden en de kids alleen het naar school brengen en ophalen nekt me.en die verdomde pijn in m,n gewrichten.wil wel zoveel doen geestelijk maar als m,n voeten zo,n pijn doen kan ik haast niks.maar goed maandag naar de reumatoloog en hopelijk heeft die een of ander pilletje zodat ik snel weer de oude ben.
liefs sil

Terug
Bovenaan