iedereen alvast de mooiste wensen in 2006

Lieve allemaal,

Ik wens jullie allemaal een enorm goed 2006. Een jaar waarin we allemaal gaan knallen, waarin we elkaar steunen in moeilijke tijden en elkaar opbeuren zodat we ons erdoor heen kunnen slaan. Samen staan we sterk!!!!!!!!!

Ik wens dat iedereen ooit zichzelf mama mag noemen!

Een dikke knuf Sjanneke

Hoi meiden

Ook ik sluit me hier helemaal bij aan.
En ik hoop dat 2006 voor ons allemaal een heel mooi, bijzonder jaar gaat worden, waar hopenlijk voor ons allen een hele mooie wens in vervulling zal gaan.

veel liefs visje

he Visje,

Ken je me nog Chili van het zwanger worden forum daar hebben we toen regelmatig contact gehad? wat fijn ondanks deze omstandigheden dat ik je hier weer tref want ik heb de laatste maanden niet zoveel meer hier gekeken, heb de afgelopen maanden op de bank doorgebracht met erge rug en bekkenklachten en kon haast niet meer lopen maar wel zwanger dat is wel een voordeel natuurlijk heb dus eerst in april een miskraam gehad en zijn toen verhuisd   na het hsg onderzoek was ik wel de maand erna zwanger dus dat heeft toen wel geholpen er zat iets van een slijmpropje vertelde de gyn.

De mk was erg droevig maar ik mocht gelukkig snel daarna weer zwanger worden en deze gaat gelukkig ( behalve mijn klachten) heel goed het kindje groeit goed en alles gaat prima dus daar ben ik zo blij om ik ben al best ver 35 weken en 1 dag dus half of eind februari is het zover na ruim 16 rondes ik vind het best moeilijk om dit op deze site te zetten en wil niemand verdrietig maken of hiermee raken ofzo maar ik wilde je dit wel laten weten dat het goed met me gaat en het gelukt is.

Ik heb nog niks terug gelezen dus weet niet precies hoe het jouw verder vergaan is alleen vind ik het zo rot voor je je hier op dit forum te treffen ik wens je dan ook veel sterkte en succes iedereen hier trouwens en hopelijk mogen jullie dromen in 2006 uitkomen!!

ik hoop op een reactie van je.

groetjes Chili x

Terug
Bovenaan