Iedereen bedankt

A

Anoniem

Guest
Bedankt voor alle lieve en leuke reacties. Fijn dat ik het hier even kan delen, want verder willen we het nog even aan niemand kwijt.

Mijn laatste zwangerschap eindigde al heel snel, dus nog een paar dagen en dan is die spanning weg.

Twee andere zwangerschappen eindigde na drie maanden in een miskraam, maar daar richt ik me nu niet op, ik richt me op die mooie wondertjes die hier al rondlopen, mijn houvast dat het deze keer goed gaat.

Ik hoop dat er snel nog meer zwanerschappen volgen.

Kus
Miep

Ik begrijp wat je bedoeld. Je wilt het wel van de daken schreeuwen, maar het is wat vroeg. Eerst wat meer zekerheid. Lekker dat je het dan toch vrij anoniem met allerlei mensen kunt delen. Dan is in ieder geval de eerste druk weg. Fijn dat je positief blijft denken. Het gaat vast goed. Moet je inderdaad in blijven geloven. Ik wens je een fijne zwangerschap, zonder al te veel zorgen!
Groetjes, Kat

Hoi Miep,

Ik las net pas dat je zwanger bent. Van harte meid! Ook ik heb net ontdenkt dat ik zwanger ben. We hebben ook zoiets van, even afwachten...
Snap je gevoel!

Een hele dikke knuffel

Ginger

Hoi hoi.een fijne zwangerschap he!!!!het gaat heus wel goed,probeer daar positief in te zijn.ben erg blij voor je.geniet ervan samen.

gr manuela

Hoi Miep,

Ik kan me helemaal voorstellen dat je het (nog) niet van de daken schreeuwt. Alleen mijn beste vriendin weet dat we bezig zijn. Bij haar kan ik gelukkig mijn verhaal kwijt.

Blijf positief hoor! De eerste hindernis heb je al genomen. Je BENT ZWANGER! Geniet er van zoveel je kunt. Van harte gefeliciteerd en denk niet teveel aan wat er mis kan gaan (makkelijker gezegd dan gedaan) er gaan ten slotte ook heel veel zwangerschappen goed!

Con

Terug
Bovenaan