Iedereen een fijne Valentijn!!! Love is in het air!!!

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Iedereen een hele fijne valentijnsdag, met veel liefde en blijdschap!!! (En wie weet een aantal een positieve test in handen.) Lekker genieten in ieder geval!!!

Liefs Lientje

jij ook lientje en hopen dat je snel een positieve test in je handen heb!!

suc6 verder!!

groetjes bianca

Jij ook een hele fijne valentijn Lientje.
Heb je al iets leuks van je mannetje gekregen?
Tessa

LIeve lientje,

Ook een fijne valentijn voor jou, helaas voor mij kan ik alleen telefonisch met mijn lieffie praten, hij zit weer net op zee.
Hoop dat ik hem nog kan verrassen met een positieve test binnekort.

liefs

Hoi meiden,

Ik heb een hele lieve kaart gekregen van mijn mannetje en er is nog een hele mooie verjaardagskalender onderweg met foto's die we zelf hebben gemaakt. Foto's van al onze beestjes en ik heb mijn mannetje een cd van meatloaf gegeven.
Die positieve test gaat niet lukken...ben vanmorgen ongi geworden...blij en teleurgesteld.
Wat hebben jullie gegeven of gekregen???

Liefs Lientje

Omdat wij elkaar het hele jaar door cadeautjes geven als wij daar zin in hebben, doen wij niet aan vanlentijnsdag. Maar mijn schat kwam 2 weken geleden met een groot bos bloemen thuis en gisteravond met een dik bos rode rozen.
Niet voor valentijn, gewoon zo omdat hij dat wilde, zegt ie..... stiekum toch wel?
In iedergeval een schat. Ik knijp mijn handjes dicht.
Vanavond ben ik alleen thuis, mijn  schat doet naast zijn werk nog 2 opleidingen en heeft eerst vanavond examen en daarna nog weer cursus.

Een hele fijne Valentijnsdag voor jullie allemaal en ik hoop op veel valentijnszwangeren.

Liefs Noelie

He meiden!!!
Jullie ook een hele fijne dag natuurlijk!!!
Wat een mooi cadeau Lientje, en goed idee!!

Noelie wat lief van je mannetje zeg!!!!
Wij doen ook niet veel hoor maar hij kwam net thuis met een bos rode en witte rozen.....zucht, blijft leuk natuurlijk!!!!! Krijg dat nl bijna nooit van hem(bloemen, bedoel ik) En vanavond ga ik lekker lasagne maken voor ons, doen we altijd bij speciale gelegenheden (dus straks 1jr getrouwd, 5 jr bij elkaar, verjaardagen blablabla)

En wat jammer Kyrabella dat je mannetje er niet is...gelukkig voor het forum!!!

xie maantje

He Lientje!!!

Echt heel erg jammer dat het deze keer niet raak is!! Maar nu kop op en naar de
volgende ronde!!! Je hebt gewoon weer een nieuwe kans!!!

Heb een hele leuke kaart gehad, een aankomende maandag neemt hij me mee voor
een beauty verwendag!! Om ff goed te relaxen en ff het verstand weer op 0 te zetten!!!

Voor jullie allemaal een hele fijne valentijn!! En ik hoop dat er veel een positieve test in handen hebben vandaag!!!

Liefs mij

Terug
Bovenaan