Iedereen een leuke (pre)moederdag gehad?

Hoi lieve dames,

En heeft iedereen een leuke dag gehad?

Ik ben lekker verwend. Ik ben 's ochtends behoorlijk misselijk, dus mijn man had samen met mijn dochter een "nep"ontbijt gemaakt. Ze hadden allemaal plaatjes van lekkere broodjes ed. uitgeprint en deze om bekertjes heen gevouwen. Hierin zat drinkontbijt, dat drink ik 's ochtends altijd voor het opstaan. (daar wordt ik niet zo misselijk van)
En als kadootje had mijn man een hele mooie foto van mijn dochter bewerkt en op groot formaat af laten drukken en ingelijst. En nog chocolade, nooit verkeerd.

En ik heb mijn moeder ook verwend. Vandaag haar verteld dat ze in december een heeeel leuk kadootje krijgt...!

Liefs Maartje

ben bij mn moeder geweest en een rompertje gegeven met i love oma. ze vond t zooo leuk en had er stiekem al op gehoopt. ze had m al in de winkel zien hangen maar vond t dom om hem zelf te kopen :p haha xxxx

Hai Maartje,

Op je misselijkheid na dus een hele mooie dag gehad!
Wat klinkt dat allemaal lief, leuk en gezellig! Wat leuk ook om je eigen moeder zo te verrassen, haar dag kon vast ook niet meer stuk...... :)

Ik had vandaag gelukkig een redelijk goede dag en wij zijn met m'n ouders, broer+schoonzus (ook zwanger) en hun dochtertje wexen brunchen in het restaurant van mijn (tweeling) zus en zwager. Heerlijk genoten ook al heb ik niet heel veel kunnen eten.

Heb mijn moeder ook verwend met allerlei leuks en toen we weer naar huis gingen kreeg ik van haar ook hele leuke cadeau's. Ze had al een keer een pyjama, pakje en jasje van Nijntje gegeven maar ik kreeg het nu weer omdat ze nu weten dat we 2 kindjes krijgen en nog 2 hele lieve, zachte knuffeltjes. Zo lief!

Ben dus ook flink verwend. Liefs Lynn.

Ook ik ben goed verwend door mijn 2 mannen.
een lekker luchtje, een tomatenpalntje voor in de tuin en een mooi knutselwerk van mijn zoon gemaakt op de psz.

Heel leuke moederdag gehad. Ontbijt op bed, leuke kadootjes en toch ondanks alle dingen is het mooiste kado, de stralende lach en het mama!! toen ik mijn dochtertje uit bed ging halen.... :)

Het mooiste geschenk is om moeder te zijn!

Mijn moederdag begon met een turbulente nacht. Mijn man was opgestaan uiteindelijk met mijn zoon midden in de nacht filmpje gekeken. Dus toen ik op stond ging hij weer naar bed. Verder een leuk cadeautje gekregen en een tekening van mijn zoon haha. Mooi kunstwerk!

Verder zijn we naar mijn ouders geweest en is mijn schoonmoeder nog ff hier langs gekomen.

Liefs

Hoi hoi,

Leuke moederdag gehad...

Dochterlief kwam me wakker maken: Mama, ik heb vandaag mamadag gemaakt dus je mag op bed eten!!! haha zoo schattig! Maar lekker ontbijtje op bed dus.. en kreeg van manlief 4 mama weledabehandelingen.. de eerste is volgende week..gezichtsbehandeling.. heb daar echt zin in!!

dus zeker goed verwend!!

liefs

Terug
Bovenaan