iedereen heeft vriendjes en ik dan...

A

Anoniem

Guest
Hallo.

Ik  bekijk het allemaal eens van een afstandje en zie  dat iedereen hier vriendjes en vriendinnetjes heeft. Ik grijp even in, want wil ook wel een vriendje.
Mama vind dat nog veels te vroeg voor mijn leeftijd, maar ik ben al 10,5 maanden hoor!

Ik kan ook al heel veel. Bijvoorbeeld piano spelen:

Zwemmen

Tja, wie wil....

enne pssst...niet allemaal tegelijk!!!

Liefs en kus Ilse

Hallo Ilse,

Wat vind je van mij? Ik heb al een poging gedaan bij meerdere forum-vriendinnetjes, maar ze wonen allemaal zo ver weg. Ik weet niet waar jij woont, maar misschien kan er iets heel moois opbloeien!!!

Ik hou van:
Balspelletjes

Mijn mamma aan de haren trekken

Verstoppertje spelen

zonnebaden

dieren

en kusjes geven

Bovendien heb ik een verblindende lach:

en een prachtige kleur ogen:

Nou... lijkt het je wat?

Groetjes van Tygo

Hoi Ilse!
Ik woon wel een beetje ver weg, maar we kunne toch ook een lat-relatie aangaan? Is voor je mamma ook minder eng.
Mijn hobbies zijn:

Klimmen:

Badderen: (maar ik kom niet zo vaak in het zwembad, dus misschien mag ik een keertje met jou mee)

Fietsen met mamma (alleen kan ik nog niet zo goed, maar ben aan het oefenen):

Balspelletjes:

Kiekeboe spelen:

En mijn hart is zooooooooooooooooo groot (groot genoeg om met alle meisjes van dit forum vriendjes te zijn)

En mijn mamma zingt graag, en wil graag dat ik later ook zanger wordt, dus als jij dan kan pianospelen vind mijn mamma dat vast een heeeel goed idee!

Maar je hoeft niet per se te kiezen hoor, tussen alle jongens hier. We hebben een soortenmet van afgesproken dat we allemaal elkaars vriendje en vriendinnetje zijn tot we wat groter zijn geworden. Maar soms wordt hier wel een beetje gesjanst hoor!

Kusje van Kian

Hé hai!!
Ik ben Kay
Ik woon aan de rand..
van het Brabantse land..
Wil je gezellig spelen?
een fruithapje met me delen?
en  met met me knuffelen op een plate?
Dan ben ik je ideale forumvriend date!!

X-je,

Kay zv Esmé

Hee dames,

We krijgen geduchte concurentie hier..heb je dat hele knappe meisje Ilse al gezien hee....nou we kunnen het shake hoor!!

Liefs Tess

Hey,

Nou ik wil ook je forumvriendinnetje wel zijn hoor!

Mijn eerste hobby is mij zo vies mogelijk maken!

Mijn drinken wil ik best wel met je delen hoor!

Maar maak mij niet boos!!

Kom maar bij mij in de box spelen, ruimte genoeg!!

Dikke kus, Lyanne

Tess,

Ik zei toch Forumvriendje,.. niet hét vriendje!!
Wist niet dat je jaloers zou worden

Ik wacht gewoon nog af tot het moment dat het meisje wat ik nu zo lief en zo mooi vind mij over een heeeeele poos ook nog lief vind..
Nu weet ik namelijk ook niet zo goed wie wie nou leuk vind

x-je,

Kay zv Esmé

Ik??
Ik ben heel fleksiebol hoor en vind iedereen leuk en lief.

We zijn vriendjes, maar kan nog niet zeggen wie ik ben, want mijn mama leest hier ook.
En die vind het vast niet goed, ze heeft me al in bed gestopt..... denkt ze hahaha

Terug
Bovenaan