Iedereen heel erg bedankt!!!

A

Anoniem

Guest

Heel erg bedankt allemaal voor jullie lieve felicitaties op dit Forum, de sms-jes, Ecards, kaarten en natuurlijk degene die hier vandaag geweest zijn.
Fabio's eerste verjaardag was voor ons echt een dag om nóóit meer te vergeten!!!!! (ja hoor, mamma zit weer te janken hihi emotionele doos!)

Thnx allemaal!!!!

Dikke kus van Cissy, Wilfred en Fabio

Nou, brul er nog maar even lekker op los. Het is vandaag helemaal legaal!

JANKERD!!!!

Nee hoor,.. daar hadden de  papa en mama van Kay ook last van..
Wat kun je ongelooflijk trots op je kindje zijn hè??..

Lekker nagenieten van alles!!

Dikke kus,

Esmé mv Kay

Hoi Cissy,

Geef niks hoor meid,snotter er maar lekker op los!!Heel gezond.
En wat hebben jullie je best gedaan voor jullie menneke,een verjaardag om nooit meer te vergeten.Echt heel bijzonder!!

Liefs en een stevige knuffel van Kitty en Tess

Hoef je niet voor te schamen hoor!!! Wij doen het allemaal!! Lekker laten gaan en lekker tegen je hubbie aankruipen!

Groetjes,Marieke

Hey Cissy!
Het was echt heel gezellig gister!! Ik was pas om 19.30 thuis!
En je hoeft je idd niet te schamen! Huil maar lekker, het is ook niet niks hoor. Je hebt zoveel meegemaakt en nu is hij alweer 1 jaar oud! Het gaat allemaal zo snel. (ik had ook een brok in mijn keel toen wij met z'n allen voor Thomas gingen zingen!)
Liefs en een dikke kus
Esther en Thomas

Hoi Cissy

Manmanman wat hebben jullie een geweldige dag gehad zeg, geweldig. De kleine directeur is wel superverwend en voor jullie was het zo te lezen ook een fantastische dag. Heerlijk!

Kenden jullie elkaar eigenlijk al, of zijn jullie bevriend geraakt via dit forum (jij, Esmee, Esther, Kitty, Marieke, Pauline, Ilse etc etc). Jullie hebben het in ieder geval erg gezellig met elkaar!!

Nogmaals, fijn dat jullie het zó fijn hebben gehad! Is Fabio alweer een beetje bijgekomen?

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Hoi Susan,

Wij hebben elkaar via dit Forum leren kennen en het is inderdaad een heel leuk groepje geworden! We hebben veel contact via MSN, SMS en natuurlijk het Forum. Ook spreken we wel eens af om wat leuks te doen, kinderboerderijtje of lekker winkelen. Momenteel met alle verjaardagen is het even extra druk hihi.

Maar dat groepje mag altijd groter hoor! Dus als je eens zin hebt om lekker mee te gaan, of om te MSN-en: ik zou zeggen join the club!! Mijn MSN is

wilfredcissy@planet.nl

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan