A
Anoniem
Guest
Nou heb ik ook wat. Heb een aantal weken geleden Foliumzuur gekocht bij de drogist hier in ons dorp. De cassiere is een kennis van mijn broer. Afgelopen weekend waren ze in de kroeg en vroeg ze ineens aan hem: Is je zusje zwanger?? Hij wist niet goed hoe hij moest reageren en heeft dus maar bevestigend geantwoord. Waar iedereen bij zat!! Ik snap best dat hij zo heeft gereageerd, je wordt wel een beetje voor het blok gezet. Maar wat ik niet echt correct vind is dat zij zomaar, waar iedereen bij was, het aan hem heeft gevraagd. Heeft zij geen beroepsgeheim ofzo. Nou zijn er dus mensen die ik niet eens goed ken, die weten dat ik zwanger ben, terwijl sommige vriendinnen en vrienden het nog niet eens weten. En we wonen ook nog eens in een dorp, dus het nieuws is binnen no time bekend. Wij twijfelen nu een beetje of we het iedereen dan maar moeten vertellen nu. Het is wel een beetje lullig als onze vrienden het van anderen horen, vinden wij. Maar aan de andere kant wilden we het graag op onze manier doen en nog even wachten. Het is nog zo pril! Ik weet niet wat we moeten doen. Hebben jullie tips?? Wat zouden jullie doen??
groeten Tina
(7 weken en 5 dagen zw.)
groeten Tina
(7 weken en 5 dagen zw.)