iedereen hier heel veel sterkte

Hallo meiden Ik vind het erg verschrikkelijk wat ik hier allemaal lees ik heb me kapot gejankt om jullie verhalen daarom wil ik zeggen dat ik jullie heel erg dapper vind zelf is het me nog nooit over komen maar ik en mijn man zijn wel ander half jaar bezig en het lukt niet . Maar genoeg over mezelf ik wou gewoon even iedereen hier sterkte wensen en heel veel liefde . dikke knuffel Nathalie Jansen

Lieve Nathalie,

Meid wat erg voor jullie, dat jullie al zolang aan het proberen zijn. Misschien is er op het zwangerforum een goed forum voor je te vinden, waarmee je je ervaringen kan delen, of schrijf je hier al mee??
Helaas is ons probleem (mij en mijn man) van andere aard. Wij zijn snel zwanger (te snel) en de jongetjes overleven het meestal niet. Ik zeg meestal want we zijn er al 5 kwijtgeraakt maar ben nu wel bijna 39 wkn zwanger van een jongetje, maar het ziet er naar uit dat het problemen heeft met zijn hart.
Hoe dat afloopt weten we nog niet.
Wel hebben we 3 gezonde meiden, en is dit de laatste zwangerschap voor mij. Ben niet zo'n robuuste vrouw dus mijn lichaam wil niet meer, en ik ook niet!!
Sterkte en liefs Lin

Je kan dat forum wat ik bedoel vinden onder zwanger forum en het heet Als zwanger worden langer duurt.

Misschien schrijf je hier al mee, maar ik wilde je het niet onthouden
Liefs Lin

Lieve Nathalie,
Ook wij hebben lang moeten oefenen voor ik eindelijk zwanger raakten
wij zijn uiteindelijk iets meer dan 2 jaar bezig geweest en we liepen al in het ziekenhuis en toen bij toeval was ik zwanger.Daarom wil ik zeggen geef het niet op enzoek anders net als wij hulp en schaam je er niet voor heeeel veeel sterkte Marja

Terug
Bovenaan