iedereen in de omgeving is al zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik ben vandaag nieuw op dit forum terecht gekomen. We zijn nu 2 rondes verder en nog niet zwanger. Werd maandag ineens ongesteld  ( een week vroeger dan normaal) Om me heen wordt iedereen maar zwanger en mij kan het niet snel genoeg gaan. het klinkt misschien egoistisch maar het verlangen is zo enorm groot! Wie herkent dit, en hoe gaan jullie met dit machteloze frustrerende gevoel om!

groetjes van iemand die heeeeel graag moeder wil worden

Hai,

Ik wil ok heeeeeeeeel graag moeder worden en ik zit in ronde 19!!!!

Soms gaat het helaas niet zo snel als je zelf wilt. Ik heb maar 1 eileider, ben boven de 30 en mijn  cyclus is heel erg onregelmatig. Heb nu dus hormonen gekregen om mijn cyclus te reguleren.

Ik heb inmiddels een aantal zwanger zien worden, zien bevallen en zijn weer zwanger van de tweede.  Dat is pas moeilijk.

Ik weet dat het je niet snel genoeg kan gebeuren maar het is heel normaal dat je  er een jaar over doet. Je lichaam  moet nog eerst ontpillen.

Dus probreer je nu nog niet te druk te maken,  is makkelijker gezegd dan gedaan, want je hebt alleen  jezelf er maar mee.  

veel liefs en succes
Nataly  

He Yvonne,

Kan me je ongeduld voorstellen, maar hou er rekening mee dat het best wel wat langer kan duren voordat je zwanger wordt. Het laat zich niet plannen, en gaat niet altijd zoals je wenst.
Zijn zelf een jaar bezig nu en  hebben inmiddels 3 mk achter de rug (alle 3 de keren met  minder dan  7 weken zwangerschap). Zwanger worden is geen probleem, maar het blijft er dus niet zitten.

Uiteraard hoop ik voor jou dat je wel snel gezond zwanger raakt, maar maak jezelf niet gek als het ietsje langer duurt.

groeten,
Dion

Jeetje!
Na het lezen van jullie reacties voel ik me echt een zeur!! Ik ben pas ongesteld geworden na de tweede ronde. Jullie zijn allemaal al veel langer aan de gang. Hoop dat ik niemand beledigd heb door hier al over te zeuren.Bedankt meiden voor jullie begrip en hart onder de riem! Voor jullie ook heel veel succes en hopen maar dat we allemaal snel met dikke buiken rond mogen lopen!

xxx Yvonne

hoi yvonne,

Bij de 1 is het in ronde 1 al raak maar de ander doet er wat langer over,ze zeggen dat er ongeveer een jaar voor staat,ikzelf zit nu in ronde 7 en heb nou ook wel zoiets van nu wil ik wel eens maar je heb het niet voor het zeggen,de natuur moet ons best voor ons doen.
en als ik bij sommige zie die hier op het forum zit en al een jaar of langer bezig zijn en nog zo positief zijn neem ik mijn petje voor af hoor,want ik heb het er soms weleens moeilijk mee,maar goed,ooit worden we beloond.
dat we allemaal snel naar het volgende forum mogen.

liefs mier

Hé hallo,

Ook na ronde 2 mag je best verdrietig zijn hoor als de RD's weer doorbreken.
Je hoopt er iedere keer toch op.

Zoals de overige dames al schreven is het heel normaal dat je niet zo snel zwanger raakt. Tot een jaar hoef je je nog geen zorgen te maken hoor, zegt men.
Ik zit nu zelf in ronde 6 (en ga waarschijnlijk door naar ronde 7), dus mag ook nog niet klagen. Maar ik merk nu wel dat ik het steeds moeilijker begin te vinden wanneer ik weer ongesteld wordt. Vooral nu ik om me heen zo vaak hoor dat er weer mensen zwanger zijn. Beetje jaloers dus...

Laten we hopen dat we allemaal snel worden beloond met een kindje en ondertussen kunnen we mooi ons hart luchten op dit forum.

Liefs,

Twinkel3

Als je heeeeeel graag wilt is het gevoel van teleurstelling net zo groot of je nu in ronde 2 of in ronde 19 zit zoals ik.

Ik heb een moeilijke periode gehad zo rond ronde 9,10, 11 en 12 omdat toen het jaar naderde dat het niet zou lukken. Ik was iedere maand zo verdrietig en boos.

Ik loop nu bij de gyn en heb bijna iedere maand wel een afspraak met hem en dat geeft me wel wat rust. Ik heb geaccepteerd dat het bij ons wat langer duurt omdat ik maar 1 eileider heb en bovendien ook al 35 ben.

Ben nog wel teleurgesteld en verdrietig hoor maar niet meer zoals eerst.

Veel liefs
Nataly

hallo meiden,

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen
met zwanger worden.
Ik ken die gevoelens niet dat het zo lang duurt, want ik was snel zwanger van  
mijn twee kinderen.
Maar ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend kan zijn.
Meiden kop op!
heel veel succes!!!!!!!!

doeg smaartje

Terug
Bovenaan