<p>hoi hoi,</p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Ik hoop dat ik hier een beetje steun kan vinden. <span class="Apple-converted-space"> </span>Mijn vriend en ik willen sinds april/ mei er nog een kindje bij . Nu had ik een positieve test maar uiteindelijk op de echo een lege baarmoeder, mijn wereld storten in elkaar. Ik werd pas weer in juli ongesteld met een korte maar regelmatige cyclus van 23/24 dagen. Maar ik ben opeens gestopt met menstrueren de dokter heeft me doorverwezen naar de gynaecoloog maar die heeft een wachttijd van 2 maanden door de corona. Ze denkt zelf dat ik licht PCOS heb. Ik voel me zo verdrietig, boos en van alles in 1 omdat letterlijk iedereen om me heen zwanger is, begrijp me niet verkeerd ik gun het iedereen van harte maar mijn 2 vriendinnetjes waarmee ik een hechte band heb zijn allebei zwanger en ook nog eens “per ongeluk” . Ik heb bij ze aangegeven dat ik het ze van harte gun maar dat ik het wel moeilijk vind. Ik ben lichtelijk jaloers maar Is het verkeerd om zo te denken of me überhaupt zo te voelen? Graag wat tips want ik zie soms de bomen door het bos niet meer </span></p>