iedereen lekker aan het genieten buiten?

hee meiden

ik zie dat t alweer 2 dagen heel erg stil is dus vraag me af of iedereen lekker buiten is met haar kroost?

hier zijn we gister naar mijn schoonbroers verjaardag geweest en daar lekker met hun en t bezoek buiten gezeten en daarna heerlijk naar een grote speeltuin met dierenpark gegaan

vandaag was t koopzondag dus lekker de stad in en met karlijn en floor een ijsje gegeten op een terrasje en daarvoor en daarna lekker buiten gespeelt met ze

van mij mag t zo blijven héérlijk
hoe hebben jullie de dagen doorgebracht?
liefs maurilla

heyhey

t weekend is het altijd rustiger hier. meeste zijn dan met gezin op stap he :D

ook wij hebben heerlijk genoten van het weer hoor.
gisteren ik niet zo eigenlijk.
heb grote schoonmaak gehouden.
mn keuken/kastjes uitgesopt, mn hele vloer geboend, baby kast ingeruimd, nathalia haar kast opgeruimd, onze kasten opgeruimd en zomer kleding erin gelegd en de was gedaan. was een drukke dag voor mij gisteren hahaha.
tussendoor wel even gerust elke keer, zodat het niet te veel van t goede werd. maar daardoor dus niet van het weer genoten.
erwin en nathalia waren de hele dag de hort op.

vandaag naar de zoo geweest. was heerlijk maar ontzettend druk.
na 3 uur had ik het wel weer gezien (das t makkelijke van een abbo haha)
dus weer naar huis gegaan.
toen hebben nathalia en ik even geslapen, daarna boodschappen gedaan en spullen voor de vakantie gekocht.
ook gelijk super leuke open schoentjes voor nathalia gekocht, waar ze gelijk op wilde lopen hihihi
toen naar huis, lekker gegeten, voetbal gekeken (jaja, echt waar, do heeft voetbal gekeken!!!)
nu even achter de comp, over 2 min film kijken met mn mannetje, in de pauze de was buiten afhalen en na de film lekker naar bedje toe.

weet je wat t stomme is van dit weer.

aan de ene kant barst ik van de energie door dit weer, maar aan de andere kant maakt het zonnetje me toch ook altijd weer moe hahaha.

morgen ochtend lekker met nathalia naar de speeltuin denk ik, smiddags moet ze naar school, en ga ik hier weer verder aan de slag en verder met inpakken.
vrijdag heerlijk op vakantie :D

nou, ik ga film kijken.

fijne avond!

liefs, do

heyhey

t weekend is het altijd rustiger hier. meeste zijn dan met gezin op stap he :D

ook wij hebben heerlijk genoten van het weer hoor.
gisteren ik niet zo eigenlijk.
heb grote schoonmaak gehouden.
mn keuken/kastjes uitgesopt, mn hele vloer geboend, baby kast ingeruimd, nathalia haar kast opgeruimd, onze kasten opgeruimd en zomer kleding erin gelegd en de was gedaan. was een drukke dag voor mij gisteren hahaha.
tussendoor wel even gerust elke keer, zodat het niet te veel van t goede werd. maar daardoor dus niet van het weer genoten.
erwin en nathalia waren de hele dag de hort op.

vandaag naar de zoo geweest. was heerlijk maar ontzettend druk.
na 3 uur had ik het wel weer gezien (das t makkelijke van een abbo haha)
dus weer naar huis gegaan.
toen hebben nathalia en ik even geslapen, daarna boodschappen gedaan en spullen voor de vakantie gekocht.
ook gelijk super leuke open schoentjes voor nathalia gekocht, waar ze gelijk op wilde lopen hihihi
toen naar huis, lekker gegeten, voetbal gekeken (jaja, echt waar, do heeft voetbal gekeken!!!)
nu even achter de comp, over 2 min film kijken met mn mannetje, in de pauze de was buiten afhalen en na de film lekker naar bedje toe.

weet je wat t stomme is van dit weer.

aan de ene kant barst ik van de energie door dit weer, maar aan de andere kant maakt het zonnetje me toch ook altijd weer moe hahaha.

morgen ochtend lekker met nathalia naar de speeltuin denk ik, smiddags moet ze naar school, en ga ik hier weer verder aan de slag en verder met inpakken.
vrijdag heerlijk op vakantie :D

nou, ik ga film kijken.

fijne avond!

liefs, do

Ik ben zaterdag met haar naar een speeltuin geweest,
en gister middag hadden we verjaardag van mij schoonzus.
Vandaag hebben we ook nog een dagje vrij, maar dat wordt dan schoonmaken en de was doen.
En vanmiddag moet ik met Aniek naar de huisarts.
Ze heeft haar oogjes dicht zitten onder de korstjes en een dikke bult zat er vanmorgen aan de linker kant op haar oog dus die kon ze niet open krijgen.

Groetjes Willy

Terug
Bovenaan