iedereen mag het weten

A

Anoniem

Guest

iedereen mag het nu weten...
ben vandaag 12w zwanger en voel me goed, wel erg moe maar niet zo miselijk meer als de laatste weken en dagen..

dinsdag hebben we de 12w echo gehad en het hartje klopte perfect zoals het hoord..
groeide goed..
dus we hebben het toen ook maar gaan rond vertellen....
mijn schoonpa heeft nog nooit zo'n mooi verjaardag's kado gekregen...

liefs mama van 1
12w zwanger

10-10-08 uitgerekend

Hoi,

Fijn hé als je hoord dat alles goed is en dat alles erop en eraan zit!!! Van harte met je zwangerschap...

In het begin is het zo leuk, de reacties van de mensen om je heen, het krijgen van kaartjes en eventueel kleine kadootjes. Ik zou zeggen, laat je lekker verwennen en hou je happy feeling zo lang mogelijk vast.

Lieve groetjes,

zeevis

Hoi,

Gefeliciteerd hoor!!!!
Fijn dat alles goed is, geniet er lekker van!!

Ben nu zelf 32 weken zwanger en wij waren ook zo blij dat alles goed was met 12 weken.
Een heerlijk gevoel!!

Wens je een leuke en prettige zwangerschap toe.

Groetjes Patricia

Hey mama van een,

Ken je me nog van een tijdje geleden? Ik kreeg een miskraam en bij jou ging gelukkig alles goed en je bent inmiddels alweer 12 weken, gefeliciteerd!! Jeetje, gaat best snel. Knap hoor, dat je het nog zo lang voor je hebt kunnen houden. En nu tegen iedereen vertellen en genieten van je zwangerschap want je bent lekker over de 12 weken heen!

Ik kan me inmiddels ook weer aansluiten bij het zwangerforum want ik ben ook weer zwanger! Nog maar heel pril hoor, maar ben wel erg blij! Maar ook wel heel erg onzeker en bang, dat het niet voor de derde keer fout gaat. Ben nu wel misselijk en gespannen borsten, wat ik de vorige keren niet had, dus is ben positief.

Nou, lekker genieten en veel plezier met het vertellen aan iedereen!

Liefs,
Doornroosje

hoi
gefeliciteerd!
door de eerste 3   maanden heen en hele wereld mag nu meegenieten van je geluk fijn he= een kloppend hartje!
ben heel blij voor jullie!
xxx sandra

Terug
Bovenaan