Iedereen om mij heen zwanger, IK WIL OOK!!!!!

A

Anoniem

Guest
Worden jullie daar ook zo moe van, dat als je bezig bent iedereen om je heen maar 'even' zwanger wordt? Ik ben nu sinds oktober gestopt met de pil en in november werd mijn beste vriendin zwanger, in december de vriendin van mijn neef, in januari een collega, en nu ook nog twee mensen die ik een beetje ken...

Vooral toen mijn beste vriendin het mij vertelde voelde ik me heel dubbel en schuldig. Aan de ene kant was ik super blij voor haar maar meteen ook jaloers dat zij iets had wat ik ook heel erg graag wilde...

Vooral de eerste tijd heeft het me veel moeite gekost om positief te reageren als ze voor het eerst naar de verloskundige was geweest, me opbelde over de babykamer, het hartje had gehoord etc. Ik moet zeggen dat het nu wel lukt om er mee om te gaan, ben minder jeloers en gun het haar van harte. Toch hoop ik nu heel erg dat ik zwanger ben voordat zij moet bevallen (4 aug uitgerekend), ik denk dat het anders toch even pijn zal doen.

Ik denk ook dat het komt doordat ik altijd al een baby-liefhebber ben geweest. Was altijd bij mensen met een baby te vinden, tekende vel babyportretten na en maak nu zelfs mij eigen babypoppen van klei. Werk in een kinderdagverblijf, dus HOEZO baby's in overvloed?
Mijn vriendin was nooit met babies bezig, vond er niets aan en ze wilde ze ook helemaal niet. Nu inmiddels getrouwd en al toch ervoor gegaan en ondanks dat we wat ouder zijn (37) was het na drie maanden al raak...

Soms ben ik bang dat het bij mij niet zal lukken, dat het niet voor mij is bestemd. Ik weet zeker dat ik dan ook gelukkig zal blijven maar het zal wel een moeizame tijd worden om afscheid van iets te moeten nemen wat je zo graag wilt.

Ach, ben 'pas' een half jaar bvezig en een korte cyclus (24 dagen) dus vele kansen denk ik dan!!
Dus maar even hopen dat 'de rode duiveltjes' wegblijven deze week..

Liefs en bedankt voor het 'luisteren'
Mylène

hoi wijfie ik zal me even voorstellen ben chantal 31 jaar moeder van 1 kindje van 2 jaar   en nu zwanger van mijn tweede kindje 11 weken ik wikde even zeggen dat je je niet al te druk hoefd te maken wat ik gedaan heb om zwanger te   raken is meteen naar mijn ongesteldheid sex hebben en om de anderste dag gewoon doen. ik was zelf een maand gestopt dasarna dacht ik ben zwanger mooi niet test gedaan negatief   maand overgeslaan en meteen aangeteld ernaar dus meid maak je niet te druk doe is gewoon wat ik ook heb gedaan laat me wel  wat weten he groetjes succes chantal

Hoi Chantal,

Momenteel maak ik me wat minder druk omdat ik heel veel tekenen heb die lijken op een zwangerschap... Ik ben heel erg misselijk en mijn borsten hebben nog nooit zo zeer gedaan. Ben erg moe, wat humeurig en voel me 'anders'. Maar omdat ik het zo graag wil en al een half jaartje bezig ben durf ik er niet op te hopen...

Vandaag nog niets gebeurd, hopelijk blijft dat morgen en de rest van de week ook zo...

Heb trouwens met mijn vriendin erover gehad dat ik me nu zo 'zwanger' voel en ze leeft echt duper met me mee, als het toch zo is, zal er maar zo'n 4 maanden tussen onze kinderen zitten, da's wel gezellig!!

Bedankt voor het reageren..

Liefs Mylène

Terug
Bovenaan