iedereen op vakantie??

Meiden waar zijn jullie allemaal??????
Wat is het stil op het forum zeg.... Tja iedereen is natuurlijk met vakantie of zit buiten en is lekker van het weer aan het genieten...ben ik dan echt nog de enigste die achter het pctje kruipt en even neusd op het forum ....vast niet :) hahaha geef jullie allemaal groot gelijk hoor...

Nou ben erg moe de laatste dagen pfff hebben meer meiden dat?? Heb het idee dat het in de lucht hangt... Ik heb zo'n  pijn in mijn beentjes en ben toch echt wel gewend om de hele dag te staan.... hoop dat het snel over gaat want vind er niets aan. verder eigenlijk niets vreemds te melden behalve dat ik weer tamelijk  veel last heb van mijn buik, maar dat had ik vorige maand ook dus.....ook dat zegt weer niets. Moet zeggen dat ik er op de een of andere manier ook niet echt veel van verwacht deze maand, geen idee hoe het komt, misschien houd ik me dat zelf wel voor om teleurstelling te verkomen, tja. We zien het allemaal wel en hobbelen gewoon rustig verder.
Morgen weer even bloedprikken en dan zien we het wel weer. (toch wel lekker soms even een beetje zeuren hihih)

Iemand anders nog iets leuks te melden??? Maakt niet uit alles is welkom :)

Nou spreek jullie snel hoop ik !

xxx Niekje

hoi niekje,

het is idd. rustig op het forum.
eerlijkheid gezegd; ik zit er de laatste tijd ook wat minder.
ik heb nu ook  vakantie, maar dat is niet de reden.
net als meerdere meiden, neem ik soms wat afstand van het forum.
ik doe dat op dit moment omdat we in een verplichte pauze zitten.
(na de 1ste niet geslaagde IVF poging)
en om mijn koppie ook wat rust te geven kijk en reageer ik nu wat minder op de site.
dit is voor meerdere meiden een reden om even niet op deze site te zitten.of, om de berichtjes wel te lezen, maar niet te reageren.
maar... het trekt wel weer aan hoor!!

jij bent jezelf al een beetje aan het voorbereiden door te zeggen dat deze mnd. niet geslaagd is? zei ik ook vaak tegen mezelf.
maar stiekum van binnen dacht en hoopte je wat anders...
ben jij met IUI bezig?
wel, suxes meid.
groetjes, jana.

Hoi Jana.

Ik begrijp het ook wel hoor dat er veel meiden zijn die af en toe even afstand nemen. Het kan soms ook allemaal een beetje te veel worden.
Als ik zie hoeveel wij er al mee bezig zijn en dan zijn wij pas  ander half jaar bezig.Andere soms wel het dubbelen en kan me dan heel goed voorstellen dat het op een gegeven moment even genoeg is.
Hoop zo dat we snel eens een keer posi nieuws van iemand krijgen want dat gebeurd de laatste tijd niet meer zo vaak.. helaas...
Wij zijn niet met iui bezig maar gebruik 150 mg clomid voor eisprong ivm pcos.

Nou ik hoop dat iedereen een beetje van zijn vakantie kan genieten en daarna met volle moed en nieuwe energie ertegen aan.
Hoe lang moeten jullie die verplichte pauze houden??

tot snel xxx Niekje

Lieve Niekepiek,

Het is inderdaad erg rustigm op t forum. Dit zal ook een van mijn laatste berichtjes zijn voorlopig, want we gaan morgenvroeg op vakantie Ik ben druk aan het duimen voor mooi weer, want we gaan naar Zeeland...
Hoe gaat het met je? Spannend hoor, en gewoon heel veel hoop blijven houden hoor, geloof er gewoon in, ik denk dat een dergelijke positieve instelling echt beter is dan een negatieve... Haha da's natuurlijk makkelijk gezegd na al die teleurstellingen die we te verwerken hebben, maar ik heb er een stuk over gelezen en tja, ik ga t gewoon proberen.... Dussss, je hebt gewoon een hele goede kans met zo'n mooi ei die je had, dus het zou erg goed kunnen dat je zwanger bent!!!!

De klap doet toch wel pijn als je ongesteld wordt, die word m.i. niet minder pijnlijk als je, jezelf van te voren indekt met het idee dat het ws niks wordt....

Oke dat was mijn preek haha, ik bedoel t goed hoor ik ga heel hard voor je duimen oke??

Hier geen nieuws, heb flinke bijwerkingen van de duphaston, mijn borsten exploderen bijna en ik ben al behoorlijk goed bedeeld haha
Ze doen echt pijn, niet zeurderig, maar gewoon pijn er staat behoorlijk wat druk op. En veel hoofdpijn. Maar goed, dat hoort er nu eenmaal bij en als het goed is doe ik straks gewoon weer mee, want als ik ongesteld word mag ik weer aan de clomid. Dus da's iig een fijn vooruitzicht.

Nou meis, misschien kijk ik vna nog ff op t forum, maar ik ga ook uiteten dus weet niet of t lukt. Anders tot over 2 weken, ik zal jullie missen, ik wens je (en iedereen) veel succes en geluk

dikke kus van Mickey

Ha die Mick!

Meid een hele fijne vakantie en ga er lekker van genieten want je hebt het verdiend!
Ik zal je wel gaan missen hier die twee weken maar gelukkig zijn er nog meer andere lieve meiden hier.
Ik hoop dat je snel weer kunt beginnen met de clomid en snel van die vervelende pijn af bent.

Heel veel plezier in zeeland en ik duim voor goed weer!!! Tot snel!!

xxxx Niekje

Hoi allemaal

Het is idd rustig hier. Volgens mij zijn er veel mensen op vakantie of willen sommige even wat afstand nemen.

Vanavond vetrek ik lekker voor 2 weken naar Italië en ik hoop dat ik alles even los kan laten!

En ik hoop dat ik over 2 weken heel veel positieve dingen mag lezen!

Dus iedereen: heel veel succes de komende tijd met wachten behandelingen enz. Ik duim voor jullie vanuit het zonnige Italië!!

Groetjes Janneke

Hee Niek,

ik ben er wel hoor!
Heb de laatste dagen echter weinig tijd en puf gehad voor het forum,
Het slechte nieuws van woensdag valt me zwaar...
Dadelijk terug. Ben benieuwd.
Je hoort het nog wel.
Liefs
Peet

Terug
Bovenaan