Iedereen succes, ik stop (voorlopig) op dit forum

A

Anoniem

Guest
Hai meiden

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden, wat een teleurstelling weer!  

Ronde 10 was ook niet succesvol, helaas. En de teleurstelling was groter dan gedacht, ik was vanochtend echt heeeeeel erg verdrietig. Wat een k* zooi, waarom lukt het nou niet??????!!!!!!!!!!!!!!

De laatste maanden ben ik soms actief geweest op dit forum en soms weer wat minder, maar ik las in ieder geval elke dag alle berichtjes, vaak zelfs meerdere keren per dag. Hoewel ik erg veel aan dit forum heb gehad (en nog heb) merk ik dat het me teveel bezighoudt en dat voelt niet helemaal goed....

........dus ga ik het echt proberen los te laten. Dat betekent ook dat ik (voorlopig) niet meer op dit forum ga komen. Ik ga lekker genieten van m'n mannetje en van m'n prachtige dochter van 2 en heb de ovulatietesten, thermometer, tarwekiemscapsules en foliumzuur in de prullebak gegooid. Ik wil niet meer ELKE minuut van de dag bezig zijn met zwanger worden.... ...ik word er elke keer zo verdrietig van als het niet gelukt is. Volgende week ga ik voor het eerst naar de gyn, dus ga rustig alle onderzoeken afwachten. Hopelijk lukt het me om wat 'relaxter' te worden zodat ik snel(?) weer iets van me kan laten horen

Lieve meiden, Succes allemaal!

Liefs, cee

Hoi Cee,
Als jij je beter voelt om niet op het forum te komen moet je dat doen hoor.
Het is inderdaad een verschrikkelijke teleurstelling om weer ongi te worden en hier bv te lezen dat er weer iemand zwanger is geworden.
Maar ik denk dat je altijd wel bewust of onbewust bezig zult zijn met zwanger te worden.
Je wacht toch af wanneer je weer ongi moet worden of wanneer je zwanger zou kunnen zijn. Door je omgeving wordt je er ook vaak mee geconfronteerd of je wilt of niet.
Maar meid je moet inderdaad doen waar jij je goed bij voelt en als je er weer anders over denkt lezen we het wel weer.
Ik wens je in ieder geval heel veel succes en sterkte

hoi cee,
wat teleurstellend dat het niet wil lukken.wel goed van je dat je een beetje afstand neemt.ik ben geen mens van clichees maar veel mensen worden dan juist zwanger.je kan na zo'n lange tijd ook naar de huisarts.is dat geen optie?misschien ben je te helpen met iets simpels als hormonen slikken.veel sterkte en ik hoop voor je dat het snel alsnog gaat lukken meid.
groetjes kari

Hi Cee,

Wil je even veel sterkte wensen en een dikke knuffel. Hoop dat je snel met positief nieuws weer terugkomt op het forum.

Tijs

vervelend voor je goed dat je het van je afzet
lekker tot rust komen en wie weet gaat het dan sneller dan je denkt
hoop dat je lekker kan geneiten van je man en kindje en dat het allemaal goed komt
gr ormy

Ja das echt balen!
Ik denk i.d.d als je er zo mee bezig bent dat het niet goed is (ik kijk nu naar mezelf,ik ben ook zo) maar we willen het zo graag. Als je ergens voor gaat samen wil je het snel.
Ik hoop dat je even tot rust kunt komen en als je je ei kwijt wil dan horen we het wel!
Ik wens je veel succes!!

Liefs Mikkie

Hoi Cee,

Je beslissing vind ik begrijpelijk...
Dan maar even een pauze inlassen van alles.
Geniet van je gezinnetje meid!
Doe rustig aan... wij blijven gewoon voor je door duimen!
Sterkte!

Liefs Linnepinnie

Hoi Cee,

ik snap heeeel goed hoe je je voelt. Zit nu zelf ook in ronde 10. Hopelijk geeft het je wat rust en kan je het loslaten... en ik hoop gauw weer wat van je horen; het lifst dat je zwanger bent natuurlijk! Veel succes, groetjes Janu

Terug
Bovenaan