iedereen zit aan mijn zoon

A

Anoniem

Guest
Help wat kan ik doen.
Mijn zoon heeft een heel open en lief gezichtje. iedereen sjanst met hem en hij met anderen. Maar dan gaan die vreemden aan hem zitten. Eerst onschuldig aan zijn handje maar dan ook aan zijn gezicht. Mijn zoon pakt die hand en wil hem in zijn mond stoppen maar dat wil ik niet.
Wat doen jullie?
Of hebben jullie dit probleem niet.

Hi,
Ik ervaar dit zelf ook bijna wekelijks met mijn zoontje...
Iedereen vind hem lief, leuk, mooi, en hij maar blijven lachen en verlegen wegkijken.

Als ik het te ver vind gaan, zeg ik er wat van.
Sowiezo vingers in zijn mondje wil ik ook niet van bekenden, onze handen wassen we al grondig als we het toelaten... ook omdat hij is erg vatbaar voor spruw.

Maar er wat van zeggen, blijf ik ook moeilijk vinden.
Maar hij kan niet voor zichzelf spreken, dus moet ik het doen.

Nancy

Met mijn kleine meid heb ik dat nog niet gehad gelukkig, maar met onze knul (is van april 200) vorig jaar, Grrrrrr.

Ook van die mensen die even willen aaien, duh het is geen hond, en ook een hond zal niet altijd zin hebben in al die handen.

Ik heb het één keer heel radicaal aangepakt, ik ben die vrouw zelf in het gezicht gaan aaien. Had je haar gezicht moeten zien. Ik zei nog, prettig he zo'n vreemde hadn in je gezicht. Volgens haar was ik gek (he gelukkig eindelijk iemand die het erkent), en ze had medelij met mijn zoo, want die zou vast niet veel geknuffeld worden (nou hij wordt hier behoorlijk geknuffeld, door zijn mamam, papa, twee grote zussen, en zlefs zijn kleine zusje is al helemaal weg van hem).

Maar ik geloof dat die vrouw de boodschap (vreemde handen aan je gezicht is niet fijn, ook niet bij een baby) niet helemaal begreep.

Nou ja ik was het op dat moment kwijt. Gekke is dat ik daarna nooit meer in zo'n situatie ben gekomen.

miep

Terug
Bovenaan