iedereen zit zeker buiten

hallo
wat is het hier stilletjes.iedereen is zeker lekker op stap of in de tuin geweest vandaag?
wij hebben vanmiddag ook heerlijk buiten gezeten.wij op de schommelbank,boas in de schommelstoel.lekker in zn rompertje met lange mouwtjes,verder niks aan.hij drinkt wel weinig vandaag.meneer groeit zeker niet vandaag
wij hebben net ons vlees gebbq't.het was eigenlijk een gourmetschotel,maar met dit weer....nu nog de kleine in bed zien te krijgen.hij is doodmoe,maar weigert zijn bedje.hij ligt al 3 dagen van 19 uur tot 21 uur bij pappie op de arm.wat een leven he
groetjes kari

Hee Kari,
Vandaag inderdaad veel buiten geweest, kleine lekker in de kinderwagen. Eten doet ze wel goed vandaag alleen slapen een stuk korter dan normaal. Soms binnen een uur al weer wakker. Misschien door de warmte. Morgen wordt het nog warmer en daarna is het weer even afgelopen.
Eet smakelijk en geniet nog even van het mooie weer,

groetjes Sonja

Hoi, hoi,

Ja, wij zijn ook lekker buiten geweest! Esther heeft buiten in de box en in de schommelstoel gelegen terwijl mijn man en ik de tuin hebben opgeknapt. 's Avonds ook lekker gebbqt, jummie! Herinneringen opgehaald aan vorig jaar toen ik van barbecueen zoooooo misselijk werd...
Ook hebben we veel gefietst. Mevrouwtje vond die wind heeeeeeerlijk. Dus kwamen we thuis met een koele Esther en een compleet bezwete mama...

Groetjes,

Eveline

Hoi,

ik ben lekker met mijn ouders en Laura uit eten geweest. Hier in Huizen heb je een strandje met een paar restaurantjes waar we lekker gegeten hebben. Laura heeft zich echt geweldig gedragen en trok (natuurlijk) alle aandacht.

groetjes Ilona

Om eerlijk te zijn zijn wij zoveel mogelijk binnen gebleven ivm de schadelijke zon voor het babyhuidje...   Hoe doen jullie dat dan?? Ik weet nog iet eens wanneer de kap van de kinderwagen naar beneden kan. Smeren jullie je kindje helemaal in?? En waarmee, wat helpt goed voor het tere babyhuidje?? Je weet soms ook niet  waar je goed aan doet, hè? Ik gebruik als de zon schijft  altijd het parasolletje met de wagen en vond het zelfs niet logisch de kleine dan zo mee naar buiten te nemen in de draagzak...
Ben ik te moeilijk? Heb nl. 10 jaar zonne-allergie gehad, dus misschien ligt het aan mij...  

hoi anette
ik smeer boas niet in.hou hem wel in de schaduw en hij krijgt een petje op.ook in de schaduw,want de lucht is nog te fel voor zn kleine oogjes.in de tuin zitten we lekker onder de zonwering en in de kinderwagen idd kap erover.
groetjes kari

Thijs vind het buiten helemaal niet leuk! Hij vind het licht te fel en als er een windje langswaait gaat hij blerren. Gek he?
Ook wil hij niet meer wandelen in de wagen. Eerst dacht ik dat hij het te heet had met jasje aan en onder dekentje (niet met dit warme weer hoor...), toen dacht ik dat het de wind was, want als er een windje stond was het blerren in de wagen tot schuim op zn mond aan toe. De zon in zn gezicht vindt hij helemaal niks!
Vanochtend zonder jas en deken, gewoon zo in de wagen, met parasol, en een vol buikje (dus geen honger) stukje wandelen. Er staat bijna geen wind, en toch was het weer blerren gebalzen na 100 meter?
En zodra we weer thuis zijn kalmeert hij weer, gek he? Ik snap er niks van.

Terug
Bovenaan