Iedereen zwanger, behalve bij ons wil het niet lukken.

A

Anoniem

Guest
Sommigen onder jullie herkennen dit verhaal wel. Als zwanger worden wat langer gaat, wordt plots iedereen om je heen zwanger. En natuurlijk gun ik iedereen de deugden van het moederschap. Toch doet het pijn als het bij anderen allemaal zo snel gaat. Bij ons is het de tweede keer dat we zwanger proberen te worden. Ook de eerste keer heeft het langer geduurd. groetjes natje

hoi natje,

ik snap je frustraties,   ik snap ook dat dit makkelijk praten is voor mij, maar geduld wordt vaak beloond met iets heel bijzonders.
En ik ben er van overtuigd dat dat ook bij jou zal gebeuren.

Dus meid zet 'm op en je zult zien dat jij straks ook met een kleintje in je buik rond loopt.
En dan loop jij ook te stralen net als iedereen die op dit moment zwanger is.

Ik hoop dat dit je een beetje oppept.

heel veel liefs Ramona.

hoi natje,

weet precies hoe je je voelt. Wij zijn nu ook bezig voor een 2e en de eerste heeft bij ons ook erg lang geduurd en inderdaad iedereen om je heen wordt zwanger terwijl je zelf ook zo graag wilt......we gunnen het iedereen maar soms is het wel eens moeilijk om dan blij te reageren omdat je zelf ook zo graag wilt.
Maar we blijven moed houden.....   en het zal bij ons ook wel weer lukken en voor je het weet lopen we ook weer trots te zijn op onze buiken.
succes en hou de moed erin

groeten,

Nikita30

Hoi Natje,

Ik herken je gevoel hoor! Wij zitten alweer in ronde 6. Wij wisten van te voren dat het bij ons langer kon duren. Loop alweer een tijd bij de gyneacoloog.   Ook al wisten we dat het moeilijker zou gaan, de teleurstelling elke maand is erg groot. Ik zie  soms  zelfs op tegen het 'klussen' omdat het spontane er af is. Je bent elke maand aan het temperaturen, rekenen en afwachten. En dan de bezoekjes aan de gyneacoloog....
Ik duim met je mee dat er aan alle spanning snel een einde komt. Ooit zal het onze tijd zijn...

Femke

Terug
Bovenaan