iedereen zwanger maar ik niet!!!

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

Ken je dit gevoel je schoonzusje beld je om te vertellen dat ze zwanger is. (echt helemaal te gek voor haar)
Aan het eind van de week belde mijn nichtje ook zwanger. ( ook leuk)

Maar diep in mij vreed het zo aan mij ik gun het ze heus wel, maar ik wil het zo graag!!
Ik probeer me er niet te veel mee bezig te houden want dan duurt het alleen maar langer om zwanger te worden.

Ik hoop dat het deze maand raak ik zit al in ronde vijf.

Hey meis,

Herken het idd heel goed. Mijn nicht kwam twee maanden geleden ook vertellen dat ze zwanger was! En nu heb ik ook het vermoeden dat mijn schoonzus zwanger is of er ook mee bezig is. Af en toe word ik er ook helemaal gek van! Wij gaan nu ronde 6 in, en iedere maand word er weer iemand anders in mijn omgeving zwanger! Laat ons die volgende zijn! Ik ga heel hard voor je duimen dat jij ook deze maand op het dak kan gaan staan om heel hard te roepen: HOERA IK BEN ZWANGER!!! Succes en heel veel liefs isa.

hoi mutsie,

Ik hoop voor je dat het deze maand voor je goed nieuws zal zijn.
Het is inderdaad erg klote om van alle kanten te horen dat iemand zwanger is, en het bij je zelf niet lukt.

Suc6   groetjes kaat

Hoi Mutsie,
Ik herken heel sterk wat je zegt. Iedereen in je omgeving raakt zwanger en je begint je toch wel eens af te vragen "wanneer ben ik nu eens aan de beurt"? Het is elke keer best wel weer pijnlijk als iemand je dolblij verteld dat ze zwanger is. Ik ben ook   gerust elke keer wel weer ontzettend blij voor die ander, maar tegelijkertijd dan ook erg verdrietig.

groetjes,
Martine

Ik begrijp je gevoel  helaas maar al te goed.  Toen ik in februari   een miskraam kreeg, was mijn zusje uitgeteld en ik kreeg op de dag dat mijn nichtje is te horen dat ik alsnog gecurreteerd moest worden. Mijn schoonzusje was ook zwanger en is inmiddels bevallen op 20 april. Op dit moment zijn 2 vriendinnen bijna uitgeteld ( nog 2 weken) en ik heb 2 weken geleden van 2 andere mensen die dicht bij ons staan gehoord dat zij zwanger zijn en ik dus niet meer. anders was ik nu 26 weken geweest en ik heb er alleen maar een erg onregelmatige cyclus aan overgehouden. Ik gun het de andere mensen zeker, maar ik ben wel jarloers en dacht vooral bij de nieuwe zwangeren, ik vond dat ik eerst wel aan de beurt was..... Maar wie weet is de maand juni succesvol, we zullen wel zien.

groeten mama van thijs

Terug
Bovenaan