iedereen

ik heb zo t gevoel, als ik de voorbije berichtjes lees dat er heel veel aan t testen slaan en dat er dan ook nog eens zo veel positief zijn, of meen ik dat maar???
Ik wil langs deze weg nog eens zeggen, mocht ik nog niet onder jullie berichtje gereageerd hebben dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij ben voor jullie en dat ik jullie het allerbeste toewens met jullie baby. Laten jullie ons wel weten wat het wordt, ben eigenlijk wel benieuwd, nu al.

Veel succes,

Bea

lieve bea,

vind je zelf niet dat je wel erg veel berichtjes aan het typen bent die niet echt ergens op slaan....
je bent zoveel bezig met dit forum dat je een beetje doorslaat geloof ik!

dit is pas je eerste ronde dat moet wat geven als je nog meer ronden bezig bent!

sorry maar ik moest dit ff kwijt, niet om je te kwetsen, maar meer omdat ik me er aan stoor!

Sorry hoor, maar toch ben ik het wel een beetje eens met de anoniem van 17.21 uur. Bea schrijft wel veel en ik heb ook al een paar keer gedacht dat ze er wel veel mee bezig was..Het forum en proberen zwanger te raken kan verslavend werken lezen we wel vaker......

Dit forum is om je gevoelens kwijt te kunnen en te delen dacht ik???? Ik vind dat ieder dit voor zich moet weten en jullie dit dan maar niet moeten lezen. Ik vind het wel erg leuk om te lezen en ja de een is er meer mee bezig dan de ander NOU EN!!!!!!!! En voor die anoniem FLIKKER TOCH ZELF LEKKER OP!!!!

Terug
Bovenaan