@ Iedereen

Ik kom vanavond op het forum en ik vind het niet gezellig.

Dus mijn vraag is, of het gezeik, naar iedereen toe afgelopen is, ik zit hier voor mijn lol, advies en ervaringen uitewisselen.
Op mijn werk is het al druk en genoeg, hier wil ik ontspannen.

Als jullie ruzie zoeken ga dan naar een ander forum,

Groetjes Linda

helemaal mee eens!!! Maar je moet wel gewoon kunnen zeggen wat je vind en denkt!   Ik denk dat een heleboel als je het typt wat harder overkomt! Maar het moet niet zo worden dat iedereen mekaar naar de mond gaat praten! Zou een beetje saai worden

xx

Jaja, tuurlijk moet het leuk blijven.
Maar zoals Coortje ook zegt: iedereen heeft vrijheid van meningsuiting he.
Het lastige met forums is gewoon dat sommige dingen vaak anders overkomen dan ze in werkelijkheid bedoeld worden.

Helemaal mee eens, ik las gisteren ook de berichtjes en dacht wat is hier nou aan de hand? We hebben hier nooit van dan soort antwoorden gehad, laten we het gewoon gezellig houden. En we hoeven het zeker niet met elkaar eens te zijn maar daarom kunnen we het wel gewoon beschaafd houden.

Groetjes van Sonja

(en laten we nou niet hier weer verder doorgaan. . . . )

Misschien is het de tijd van het jaar???
Het voeding forum is ook al zo gezellig.........
Gisterenavond de hele avond storing gehad dankzij UPC dus ik dacht ff lekker bijlezen.
Eerst het voeding forum; gezeik!
Ik denk ik ga even spieken op het zomerforum, das altijd gezellig, en dan tref je hier ook gezeik? Nee das niet de bedoeling hoor dames! Wel lief doen tegen elkaar!
Wat natuurlijk niet inhoud dat er nooit een pittige discussie mag worden gevoerd.
Misschien moeten we anders eens aankaarten bij JG dat we wat extra smileys erbij willen, dan kun je dmv een smiley "de toon" aangeven!
Is dat een idee?

Groetjes Sas

Mee eens! En dan meteen een dringend verzoek om elkaar het licht in de ogen eens te gunnen en op alle slakken zout te leggen of van een mug een olifant te maken. Ik zie ook wel eens een opmerking, taalgebruik of een onderwerp waarvan ik denk moet dat nou of kan het niet anders maar aangezien dit een forum waar dus door meerdere mensen met meerdere karakters en manieren van doen wordt gepraat over van alles en nog wat vind ik het niet aan mij om commentaar te hebben. Kortom als iets me niet aanstaat reageer ik gewoon niet. Tis eigenlijk net als televisie. Programma niet leuk? Zappen maar!  Dit is ook precies de reden dat ik geen behoefte voel om van leer te trekken mbt sommige reacties op het spenen onderwerp. Ik vind dat zo ontzettend zinloos en onvolwassen. Ik wil me compleet aansluiten bij dit topic en voor eens en voor altijd vragen om gewoon eens normaal te doen en respect te hebben voor elkaar. Dit is inderdaad een gezellig forum waar je voor je ontspanning komt!

ing

Ik geloof dat ik iets gemist heb... Maar ik lees ook niet alle topics en kom ook niet elke dag. Maarreh, als er onenigheid is dan is het natuurlijk fijn als dat opgelost wordt!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan