iekkkkk

hallo iedereen nou ik heb net lekker 2 uur in het zh gezeten maar ben weer thuis.
inwendige echo gehad en mijn eitje zag er heel goed uit dus mag morgenvroeg de pregnyl spuiten.
maar nu krijg ik een kijkoperatie iekkkkkk
daar zie ik zo tegen op ze gaan in mijn baarmoeder en eierstokken bekijken wie heeft hier ervaring mee????????
ik ben daar zo bang voor het zh zal me bellen voor een datum dus het is nog ff afwachten of snel zwanger raken

kus joyce22

Morgen krijg ik een kijkoperatie... ben erg benieuwd...zie er nu nog niet zo tegenop maar zal morgen wel zenuwachtig zijn denk ik.
Wanneer je meer wilt weten, komt er hier een link naar een filmpje wat ik op internet vond. Ik vond het heel informatief. Het is niet eng maar als je er niet tegenkunt, kijk je het gewoon niet.
Ik zal verder mijn persoonlijke ervaring hier vertellen, zodra ik daartoe "in staat ben".
Veel succes allemaal...
en liefs van Truitje

http://www.fertimagazine.nl/films/laparoscopie.htm

Hoi Meiden,
Ik heb de kijkoperatie afgelopen dinsdag gehad en het is echt niets om je zorgen over te maken hoor!! Je gaat lekker onder narcose dus je voelt er niets van. Ze hebben mij meteen behandeld dus mijn eileiders vrij gemaakt en daar had ik achteraf vrij veel pijn van maar dat kwam ook omdat de pijnstillers niet meteen aansloegen. Als ze alleen hadden gekeken zoals bij jullie dan valt de pijn echt te verwaarlozen. Die pijn die ik had voelde als een zeer heftige menstruatiepijn. Volgens de gyn. kwam dit omdat hij met veel kracht mijn eileiders heeft doorgespoten en er eentje niet lukte. Hier had ik ook een beetje een beurse rug van. Uiteindelijk heb ik een morfineprik gehad en dat waar echt heerlijk.
Je krijgt 2 kleine sneetjes van zo ongeveer 1,5 cm per stuk. Eentje in je onderbuik en eentje onder je navel. Als je uit de narcose komt zitten hier twee nette witte verbandpleisters op. Je krijgt voldoende pijnstilling mee en je knapt per dag echt enorm op. Dus geen zorgen maken en je lekker laten verwennen!
Neem er wel de tijd voor!! Ik ben dinsdag geweest en ga deze week nog niet werken. Even rustig aan doen want het is ook geestelijk natuurlijk niet niets.
Liefs Inge

hey joan

ik krig dit omdat ik toch al een half jaar aan het spuiten ben nog nie zwanger ben ze gaan evt kijken of er verklevingen ofzo zitten.

truitje bedankt voor de info ik ga toch ff dat filmpje bekijken

inge bedankt voor de geruststelling

kus joyce22

Terug
Bovenaan