iem ervaring met de tweede keer ook snel zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo ik heb een vraagje ik heb een zoon van 17mnd en we gaan deze mnd weer proberen voor een eggie ik ben bij mij zoon meteen de tweede maand zwanger geraakt ik ga er nu niet van uit dat het weer zo snel gebeurt maar is er iemand die bij de eerste en tweede snel zwanger was ik hoor graag reacties groetjes

Hoi,

Bij de eerste was ik in 2 maanden zwanger en bij de tweede was ik binnen een maand zwanger.
We gaan nu voor de derde en ben met de tweede maand bezig.

Groetjes, Ris

Van de 1ste was in na 2 mnd zwanger (na de pil) en van de 2de was in na 3 mnd zwanger (na Mirena spiraal).
Allebei dus lekker snel! Ik hoop dat het voor jou ook zo gaat!
Groetjes, Edith.

Hoi,

Helaas heb ik andere ervaringen, bij de eerste was ik met 2 maand zwanger, en nu gaan we voor een tweede en zit al in ronde 13(en ben aan de clomid)ik ben erachter dat het niks zegd, als het bij de eerste snel gaat.Hoop het voor jullie natuurlijk wel!!!Succes

groetjes anies

hoi mamma van jesse en ris ik hoop dat jully snel zwanger zijn het is wel spannend allemaal en leuk dat jully gereageert hebben mischien een beetje gekke vraag maar hoe vaak sexen july nu toen ik zwanger wilde worden heb ik het   weken elke dag gedaan en was ook meteen zwanger maar denk als je het om de dag doet dat je dan ook geen kansen laat liggen nou ik hoor het wel groetjes

Bij de eerste weet ik niet meer zo goed hoevaak we sex hadden.
Bij de tweede hadden we heel weinig sex (mijn vriend werkte toen heel veel in het buitenland) Maar dat was heel vreemd, ik voelde het, dat we op dat moment echt sex moesten hebben, en inderdaad, dat was ook raak, had het echt nooit verwacht in 1 maand.
Nu bij de derde, heb ik het helaas niet meer aan gevoelt, hahaha. In het begin hadden we om de dag sex maar al snel begon ons dat tegen te staan. Nu doen we het gewoon spontaan en heb nu van die testen gekocht, dat wil ik gaan proberen.

hai ris bedankt voor voor je berichtje en hoop snel niet meer ongi te zijn dan kan ik ook lekker gaan oefenen nou groetjes

oja en ris en hoop dat jij ook snel zwanger bent want hoelang ben je nu al bezig groetjes

Terug
Bovenaan