Iemand advies

A

Anoniem

Guest
<p style="text-align: left;">Ik wil graag even mij verhaal kwijt ik ben 10 april voor het laatst echt goed ongesteld geweest de menstuatie daarna werd ik 5 dagen voor dat ik ongesteld zou worden bloed verloren echt veel te weinig voor een ongesteld heid mast goed het was bloed </p><p>Heb toen wel teste gedaan allemaal negatief maar ondertussen al vaak langs de dokter geweest met flinken klachten zoals misselijk hoofdpijn rommelende darmen en andere pijntjes etc </p><p>Slapend en doof  gevoel in me armen en benen zijn er zelfs bij gekomen</p><p>Ik dacht echt dat ik gek werd</p><p>En bleef die klachten houden en alles lijkt op een zwangerschap nu zou ik vandaag officieel weer ongesteld moeten worden wat niet gebeurd is en ik eigenlijk altijd eerder ongesteld word dan de zogezegde dag en aangezien ik de vorige keer 5 dagen eerder bloes verloor het dan al eerder had moeten zijn</p><p>Iemand die dit herkent of ervaring mee heeft?</p><p>Ik ben zelf pas 19 en nog nooit meegemaakt </p><p>En het is verder gewoon welkom maar je wilt er toch graag rekening mee houden </p><p> </p>

Geen ervaring mee. Heb je nu ook weer een test gedaan?

Nee ik ga er morgen nog maar eentje doen en anders denk maar ff extra onderzoek bij de dokter maar die zei de heletijd kan inesteling zijn maar wacht op je volgende menstruatie
Om te kijken of die komt
Naja die is nu maar nog niks gebeurt 
Dus maar weer bellen dan denk ik

Ja precies. Heel verwarrend inderdaad. 
test al gedaan inmiddels?

Heb je nog een testje durven doen? Anders even huisarts bellen om bloed te laten prikken

Terug
Bovenaan