iemand al iets verder in behandelingen en onderzoek?? #eicellen

zoals jullie wellicht wel gelezen hebben, is ook poging 3 mislukt. (IVF met ICSI)
nu heb ik zelf sterk het vermoeden dat mijn eicellen niet top zijn... resultaten van vorige pogingen minimaal. (allereerste keer 1 top embryo waar ons zoontje uit geboren is en daarna allemaal maar 1 of geen en van matige kwaliteit)
Weet iemand of dit (kwaliteit eicellen dus) te onderzoeken is, wat het kan zijn en hoe nu verder???

verzekeringstechnisch mogen wij nu nog 2x proberen, maar afgelopen poging wat inmens zwaar en lang, dus we twijfelen (aangezien we een pracht van een zoon hebben, bij de voorgaande keer ernstige complicaties gehad, dus is het dan niet tel je zegeningen? Voor mezelf kan ik er over heen komen, denk ik, maar zou ons zoontje zoooo graag een broertje of zusje geven!)

x Krissy

Ik moet zelf nog met ivf beginnen, maar ik heb de intake wel gehad. Daarin werd verteld dat ze altijd kijken hoe de kwaliteit van de eicellen is en dat je dat ook als reden te horen krijgt, mocht dat een oorzaak zijn van weinig of geen goede embryo's.

Misschien dat je er gewoon eens naar kunt vragen bij je arts?

Succes!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan