Iemand al wat van babyxxx gehoord?

Ja ik had idd gelezen dat ze een dochter heeft. Maar hoe en wat verder niets van gehoord. Nou ja zal vast goed gaan..geen zin of tijd voor het forum..kan natuurlijk. Maar ik weet eigenlijk niet hoe ze heet.. Volgens mij zit ze niet op fb.

Hallo!! Ja sorry een leven met een baby gaat bepaald niet over rozen. Ik ben er hartstikke druk mee, zijn ook nog twee weken op vakantie geweest! Met Fay gaat het super, groeit als kool. Geef de fles. Het is af en toe wel zoeken hoor, hebben absoluut geen ritme soms denk ik, ik doe ook maar wat. Met de flesvoeding zit ik nu op 6 x 120 maar soms heb ik het idee dat ze daar niet genoeg aan heeft. Nu ga ik er profijt van hebben dat ik zo laat ben bevallen, kan ik mooi alle trucjes bij jullie afkijken! Jammer hè, dat het weer ook nog niet zo lekker is, ik ben bijna nog niet met de wagen op stap geweest. Zo, nou ga ik eerst het forum even bij lezen, maar ik zag dit bericht dus ik dacht hier reageer ik eerst maar even op! X

Fijn om te horen dat je er nog bent in ieder geval! Lekkere vakantie gehad?
Ik heb ook een tijd getwijfeld of ik wel genoeg flessen gaf. Caileigh gaf slecht aan of ze vol zat etc. Echter geeft ze het de laatste 2 weken erg goed aan. En dat ritme komt ook echt wel. Het is inderdaad flink zoeken de eerste weken!
Nou lees rustig bij, fijn om ff wat gehoord te hebben.

Terug
Bovenaan