iemand anders doet nu mijn werk

Ik denk vandaag, kom, laat ik eens gaan kijken hoe het op mijn werk is. Even contact houden met collega's. Kom ik binnen zit er tot mijn verbazing iemand anders mijn werk te doen. Iemand die al bij ons werkt, en die ook op mijn plek blijft zitten.

Ofwel het is waarschijnlijk de bedoeling dat ik even een ander baantje gaat opzoeken????

Nou is het wel bekend dat mijn werkgever niet zo dol is op partimers (ben begonnen daar 10 jaar geleden met 45 uur in de week werken) maar daar hebben ze natuurlijk geen boodschap aan.

Kijk dat iemand tijdelijk op mijn plek zit, prima, kan ik begrijpen, maar vertel me dit soort grappen eerst even.

Dus ben op zoek naar wat anders, valt ook lekker mee als je 2 kinderen hebt. Zou me nu gelijk ziek moeten melden om hun te pesten maar ja zo ben ik niet.

(ps. ik werk bij familie, nog erger, mijn moeder heeft hier namelijk voor gezorgd en daar heb ik een beetje veel verdriet van en doet nu ineens alsof ze van niks weet)

moest ik even kwijt .......

oooooooooooo wat vervellenden... dat ze tijdens je afwezigheid iemande ander op je plek zetten kan ik in komen de werk moet toch gedaan worden... maar dat je vervangen word!!! dat klopt niet...

en zeker van familie verwacht je dat ze eerlijk zijn...

heel veel sterkte

Jeetje wat een rotsituatie voor je zeg!!! Heel raar dat er zonder iets te overleggen, of op z'n minst mededelen iemand anders jou werk nu doet en ook blijft doen. Ze moeten in principe wel iets anders voor je regelen binnen het bedrijf lijkt me. Maar kan me voorstellen dat je er nog weinig zin in hebt als het zo gaat! En helemaal raar dat het ook nog je familie is die dit doen, ipv je juist te helpen!!! Sterkte met de rotsituatie.

Helaas zie ik er zelf ook als een berg tegenop om over 2,5 wk weer te moeten beginnen.
Zit al sinds begin december thuis met zware bekkenklachten en er is in de tussentijd heel veel veranderd in het bedrijf. Sinds ik thuis zit, heeft mijn baas nauwelijks contact met me gehouden en niemand heeft me zelfs maar gefeliciteerd!!! Terwijl ik toch netjes een geboortekaartje heb gestuurd. Ik had niet veel verwacht, maar dit was echt een tegenvalller. Kan me ook niet voorstellen dat ik over een aantal weken daar weer moet werken alsof er niets gebeurd is...

echt verveledn zeg maar is het tochniet mogelijk dat je het bespreekt anders gaat het zo aan je knagen of kan jij het makkelijk loslaten, heel veel sterkte ermee

Terug
Bovenaan