Iemand 'strip'ervaring??

A

Anoniem

Guest
Hello...

Ook al in het meiforum gevraagd, maar toch ook even hier....

Ben  morgen 42wk zwanger en dan wordt ik (op verzoek) ook eindelijk ingeleid. Nu heb ik gelukkig vanmorgen n afspraak kunnen maken met mn vk om te strippen. Dit was gelukkig mogelijk en ze heeft even flink kunnen huishouden daarbinnen  (het was al flink en goed verweekt enzo)  in de hoop dat het zn vruchten (eindelijk) af gaat werpen...

Nu weet ik wel dat strippen niet altijd werkt en dat t n kwestie van afwachten is, maar ik vroeg me af of er dames met ervaring in strippen zijn...Hoelang duurde het voor het begon, dat je iets voelde, etc?? Misschien dat t me dan wat rustiger maakt, want nu zit ik toch 'stiekum' te wachten op......Terwijl er misschien helemaal niets gaat gebeuren..

Alvast bedankt! Liefs Mel (41wk6dg)

Hoi!

Wat moet dit een spannende tijd voor je zijn!!
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook gestript, Ik had toen al weeen. Ze waren niet echt krachtig, maar wel om de 5 min.
Na het strippen en een autorit naar huis, is mijn zoontje 4uur later geboren.
En als het bij jou geen effect heeft succes met de inleiding morgen. Kan je eindelijk je kleine wondertje in je armen sluiten.

Laat je ons nog even weten hoe het met je gaat???

Liefs, Larissa

Hoi, spannend joh!
Onze dochter was ook al een poos te laat, de verloskundige heeft gestript maar dit heeft niet geholpen. Met 42.3 ben ik ingeleid. Ik zag er best tegen op ,ook omdat ik erg graag thuis wilde bevallen. Uiteindelijk is het inleiden me 100 % meegevallen, ik zou het zo weer doen.
Succes met je bevalling in elk geval!
Groetjes Rianne

Hallo,

Ik ben vorige jaar mei bevallen van een dochter.
Ook doormiddel van stripen 1e keer heeft
niets geholpen en de 2e keer na 2 uur al
flinke weeen.Ik was 3 dagen overtijd.
Ik hoop dat je snel mag bevallen!!
Suc 6 met bevallen

Groetjes Belinda

Misschien ben je al bevallen intussen, maar hier ook nog even mijn ervaring;
Ik zou gestript worden met 40.5, maar na een poging werd er gezegd dat alles nog zo potdicht zat dat het niks ging worden. De volgende dag kreeg ik toch weeën en 's nachts is mijn dochtertje geboren.
De één zegt dat het niks met het strippen te maken had en de ander zegt dat het wel degelijk daardoor kon komen.
Ik hoop voor je dat het vanzelf zal komen.
Succes
Sil

Terug
Bovenaan