Iemand behoefte aan een beetje lol?

A

Anoniem

Guest
Ik hoorde van Saartje dat er op het zwanger worden forum weer een sneu geval is gesignaleerd. Ik even kijken en ja hoor.... mevrouw is 2 dagen gestopt met de pil en HELP ik ben nog niet zwanger en hoe kan dit nu? (hihihihi)
Nu is het vermakelijke eraan dat de dames daar niet erg gecharmeerd waren van haar bericht en haar dit ook hebben vermeld.  Begint het schaap toch lelijke woorden te gebruiken.... Ik moest er gewoon erg om lachen. Ik weet niet hoe het met jullie humor zit maar als je een beetje droge en cynische humor hebt dan kun je hier zeker even om lachen en is het de moeite waard om er even te gaan kijken.

x ing

Hihi,

Goed voor je lachspieren inderdaad, wat een doos zeg. Zou dit nu echt serieus zijn?

Gr. Astrid

Ik las het ook ja haha, hoe kun je het verzinnen.
Maar ze verwacht wel een serieus antwoord.........als je toch even een beetje normaal nadenkt..............haha

hoi meiden,

ik heb me ook rot gelachen maar weet je hoe het zit zij schrijft het zo op dat het net lijkt of ze probeerd zwanger te raken terwijl ze de pil nog slikt en nu ze 3 dagen is gestopt snapt ze niet dat ze nog niet zwanger is maar ze bedoeld dan toen het haar te lang duurde dat ze zwanger zou raken dan grijpt ze meteen weer naar die pil en dat werkt natuurlijk niet ik heb geschreven dat ze eerst eens naar de dokter moet gaan en als ze dan wat nuttig te schrijven heeft dat ze dan moet reageren en ze moet haar excusses aanbieden aan degene die ze heeft uitgescholden en kan ze dat niet dan twijfel ik eraan of ze het moederschap aankan.

gr. linda

hahahahaha ik heb mij rot gelachen. Goede reactie van je hoor aan dat babybilletje. Volgens mij zit ze zelf nog in de luiers. Wat een domme muts zeg. Niet normaal. Die moet eens een paar keer hier meelezen.

ik vind dit wel goede humor. Bedankt voor dit lolletje. Kan ik wel gebruiken met die buikpijn van de rode duivels.

Nog een fijne zondag iedereen. En Inge toi toi toi de komende 10 dagen. Ik hou je in de gaten.

Groetjes

Nicole

haha, je hebt 'r gevonden zie ik! Wat een grap he. En dan als een psycho tekeer gaan tegen de anderen, griezelig gewoon... ik hoop dat ze nog een keer reageert, vond 't wel mooi allemaal

gr, Saartje

HAHAHAHAHAHA OMG wat een zielig geval.
Dit is volgens mij een klein kind van 12 jaar of een psychisch gestoord wijf.
Ze is zeker uitgekeken op haar barbiepoppen en komt nu hier de boel verzieken.

Ik denk dat dit het zelfde psychopaatje als die een tijdje op het "zwanger zijn" forum heeft rond gedwaald.
Daar stonden een tijd geleden ook van die rare vragen op. 1 kan ik me nog wel herrineren.
Ik ben   nu 7 wkn zwanger en ik voel mijn kindje al schoppen, HAHAHAHAHA. Ze ging als een psychopaat  tekeer  tegen die meiden, het waren kutwijven, ze moesten hun k........bek houden etc etc toen  ze zeiden dat dat helemaal nog niet kon. Het heeft amper benen om mee te schoppen. Maarrrrrrrrrrr nee, haar kindje kon dat wel (???????).

Wat heb je toch zielige mensjes op de wereld.

Helaas Ken heb ik niet kunnnen vinden.

Kruimel

Ik had het ook gelezen en heb dubbel gelegen. Ik denk dat ze of heel erg dom is of een grootte onruststoker. De reacties die "ze" teruggaf kunnen dus echt niet. Zou niemand hier durfen zeggen.

Lydia

Terug
Bovenaan