Iemand bekend met Emenasafe?

Is er iemand bejend met t medicijn voor zwangerschapsmisselijkheid? Bijwerkingen? Wordt je er echt zo suf van? Autorijden? Ben benieuwd naar jullie reacties! Liefs Bowi
 
Hoi ik gebruik het nu een paar weken en wordt er niet suf van. Gebruik het nu een paar dagen 2 keer per dag en merk niks van sufheid.
Heb geen bijwerkingen. Het is geen wondermiddel dat het de misselijkheid helemaal weg neemt (teministe bij mij) maar haalt wel de scherpe kantje eraf.

Sterkte yvonne
 
sluit me bij yvonne aan, ik had ook geen last van sufheid en werkte bij mij prima hoor, was wel zo dat het niet na 1 min over was maar wel altijd even moets inwerken
 
Hoi!

Emesafene kan een goed middel zijn.

Een andere tip die zeer veel positieve reacties heeft:

Okugest van VSM

Werkt redelijk snel en is prima bij zwangerschapsmisselijkheid!
 
Je kunt het gewoon nemen.
Ik had geen bijwerkingen en je kunt gewoon auto rijden.
Ik ken iemand die het heel veel heeft gebruikt en de misselijkheid ging niet weg, maar nam idd de scherpe kantjes weg.
 
Ik had ook veel last van misselijkheid en spugen maar geen medicatie voor gebruikt.
Medicatie en autorijden kan een slechte combinatie zijn. Maar jezelf op de snelweg helemaal onderspugen in de auto is - geloof me - ook niet prettig / veilig.
 
Ik slik het inmiddels al ruim 8 weken, ben nu 16 weken zwanger. Bij mij zorgde het ervoor dat het de scherpe kantjes van de misselijkheid afhaalde. Ik was zo ziek dat ik eigenlijk niks meer kon. Ik dronk heel slecht en at heel weinig, waardoor ik totaal uitgeput was. En met een rondrennende kleuter en peuter ging dat niet helemaal goed. Door de medicijnen kon ik in ieder geval beter eten en hield ik ook meer binnen. Een paar weken geleden heb ik geprobeerd ermee te stoppen, maar de misselijkheid kwam weer in alle hevigheid terug. Nu maak ik de pillen op die ik nog in huis heb en dan waag ik nog een poging. Ik slik iedere avondje 1 tabletje voor ik naar bed ga. Verder heb ik geen last van de sufheid, als ik heel eerlijk ben had ik niet eens gezien dat er een gele sticker op het doosje zat (beetje dom van me).
 
Ik ben ook erg tevreden, heb de zetpil variant omdat ik last had van overmatig spugen. Het gaat veel beter maar als ik toch de druk doe en het te druk heb spuug ik nog steeds maarngelukkig veel minder. Ben blij da ik het van de gyn heb gekregen en heb geen bijwerkingen.

 
Terug
Bovenaan