Iemand bekend met het opwekken van je eisprong??

A

Anoniem

Guest
Wij zijn inmiddels bijna een jaar bezig om zwanger te worden, helaas is het nog niet gelukt. Aangezien ik een wisselende cyclus hebt en ik momenteel aan het temperaturen ben en ook een medische achtergrond hebt ik de kans groot dat ik helemaal geen eisprong hebt. Daarom wil ik graag weten hoe dat gaat als je eisprong opgewekt wordt en ik las op internet nogal wat vervelende bijwerkingen zoals depressie, gewichtstoename etc.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs Vic

Hoi Vic,

Heb er zelf geen ervaring mee, maar raad je aan om je vraag eens te stellen op het 'als het langer duurt' forum. Daar zullen meer dames zijn die je een antwoord kunnen geven, denk ik.
Ik heb hier ook altijd fijn mee kunnen schrijven met de andere meiden. Hopelijk krijg jij hier ook de de antwoorden die je nodig hebt.

Veel succes meid!

Groet,
Julia

Hoi Victory

Als je al op internet hebt rondgeneusd weet je al dat er diverse medicatie bestaat om een eisprong op te wekken.
Meestal wordt er begonnen met clomid en als dat niet werkt of je wordt er net zoals ik niet zwanger van ga je over op hormonen spuiten.
Ik had van clomid alleen hoofdpijn als bijwerking.
Geen gewichtstoename of depressie.
Wanneer ga je naar de gyn?
Ik hoop wel dat je sneller zwanger bent dan ik wij zijn helaas al bijna 5 jaar bezig en gaan binnenkort aan IVF beginnen.(na 10 IUI behandelingen)
Veel sterkte en leg je zorgen bij je gyn neer ik vind ze altijd alles heel goed uitleggen.

Groetjes Maartje

ik denk dat iedereen er anders op reageert; dus ik zou zeggen laat je niet bang maken door allerlei spookverhalen op internet! s6

ik denk dat iedereen er anders op reageert; dus ik zou zeggen laat je niet bang maken door allerlei spookverhalen op internet! s6

Hoi Victory,

Ik heb last van hoofdpijn en lichte gewichtstoename. Ook wisselende stemmingen horen erbij bij mij. Ik kreeg clomid en pregnyl en moet straks verder met alleen clomid. Ik baal vreselijk van die hormonen want ik heb er best veel last van. Maar ja, je moet er wat voor over hebben he.

Hoihoi

ik heb clomid geslikt, had ik last van opvliegers, stemmingswissleingen, slechter zien, heb ik 3 mnd geslikt toen over op spuiten van puregon, toen kwam ik 5 kilo aan in 2 maanden, en nu ben ik weer aan clomid maar nu neemt gewicht nog steeds toe en heb veel last van opvliegers, maar ik slik ze maar van dag 3tm 7 en spuiten moest ik vanaf dag 3 tot mn eisprong, ik ben nl al 2 jaar en 4 mnd bezig voor 2e wondertje, volgende week iui5 en bijna ivf gelukkig. Maar ik ben stevig, gyn weet dat ik bij dietiste loop, maar door de hormonen ben ik gewoon veel aangekomen en hebben eht erover gehad nu is het kiezen lijnen of zwanger worden, ik kies voor het wat zwaarder zijn en zwanger worden. Lijnen kan altijd nog. Maar hormonen vind ik geen pretje, maar ja.

Succes meid.

Gr WEndy af en toe actief op als het langer duurt forum

Hi

Ik heb toen ik zwanger wilde worden van mijn zoon een jaar clomid geslikt, op het laatst in de hoogste dosering. Ik moet zeggen dat ik wel een aantal kilo ben aangekomen maar dat ik verder weinig bijwerkingen heb gehad. We zijn nu serieus aan het proberen voor een tweede maar voorlopig wel even zonder hormonen, we zien wel of het wil lukken. Heb over een week mijn NOD, is toch wel weer spannend al verwacht ik er weinig van!

Groetjes brusjevanh

Terug
Bovenaan