Iemand dat meer weet?

<p>hallo ik ben in november gestopt met de pil mijn eerste menstruatie was 7november en dan 7december vanaf dan heb ik geen menstruatie gehad sinds vorige week tijdens het vrije als we klaar waren ineens veel bloed heeft maar effe geduurd 5min ofzo en sinds dien nx meer vind het zo raar ik nam al 10 jaar de pil is mijn lichaam nog steeds zijn weg aant zoeken of?hoe lang duurt het ontpillen nog eigenlijk?soms vind ik het zo ambetand nu da ik ze wil krijgen dan krijg ik ze ni wij klussen ongv om de 2daggen kan iemand raad geven?wat ik moet doen of bij houden?ik weet het nimeer is pillen innemen voor zwanger te worden goed of zeggen jullie van niet?</p><p>HELP aub X </p>

Ik meen dat je voor ontpillen wel een half jaar kunt uittrekken. Neem anders contact op met de huisarts. Zij kunnen je daar advies over geven. En het vele bloeden na de seks lijkt me ook iets om met de HA te bespreken.
Succes ?

Lastig als je geen zicht op je cyclus hebt.
Bij mij was mijn cyclus ook heel schommelend, soms 53 dagen ertussen.
Ik heb toen 'etos multi zwanger worden' tabletten geslikt, en geen idee of het toeval was of niet maar daarna redelijk staniele cyclus.

Ik wil je absoluut niet bang maken maar bloeden na de sex kan betekenen op een voorstadium baarmoederhalskanker! Ik ben hier onlangs aan geopereerd en dit was onder andere een teken... 
ik zou een uitstrijkje laten maken bij de huisarts! 
Of je hebt hele ruige sex dat kan natuurlijk ook ?
Je hebt geen pillen om sneller zwanger te worden, het is een kwestie van timing en geluk.

Hee,

ik begrijp je verhaal heel goed. 

Ik ben in juni gestopt met de pil na ruim 14 jaar. 
Mijn cyclus is ook enorm onregelmatig. Lees: 35, 62, 21, 107, 67.... 

bloed na de sex heb ik nooit gehad dus daar kan k je niet bij helpen. 

Ik ben begin december gestopt na 15jaar de pil. En mijn lichaam houdt me goed voor de gek.
De eerst 1.5maand alle zwangerschapskwaaltjes gehad die er zijn. Ook is mijn cyclus nog erg onregelmatig 46-35 en vandaag zit ik op dag 44.
Ik slik vanaf dag 1 davitamon compleet mama, want je weet nooit wanneer het raak zou kunnen zijn.
Bloeden hen ik alleen (lichtjes) als het langere tijd is geleden of het wat wilder was.
Ik probeer me er niet te druk om te maken en dat lukt met vlagen. Heb met mezelf afgesproken dat ik op 19 april een zwangerschapstest ga dien als ik nog niet ongesteld ben. 

Terug
Bovenaan