Iemand de ziekte van Crohn?

Dat ik niet de enige ben met een miskraam weet ik inmiddels... :-( Vroeg me af of er hier ook Crohn-ers zijn. Ik gebruik medicatie (puri-nethol) waarvan bekend is dat er een verhoogde kans is op een miskraam.... Heb nu een heel erg zie je nou wel gevoel,maar ja als ik stop word ik ws (erg) ziek... Pfff Iemand hier ervaring mee?

D

Hoi D,

Ik ken  niemand die het heeft behalve jij nu. Ik heb het net wel ff gegoogeld en tis nogal wat lees ik. Wel jammer dat je bij jouw medicijnen dan een verhoogde kans op een miskraam hebt. Daar las ik niets over op die site. Er stond daar juist bij dat  vrouwen die Crohn hebben net zoveel kans hebben op een gezond kindje als  vrouwen  die dat niet hebben. Raar dan toch he. Meid, ik hoop dat je de moed niet laat zakken hoor.

Groetjes Petra

Hoi,

Wat lief dat je het opgezocht hebt. Heb in het verleden wel behoorlijk last gehad van Crohn maar sinds mijn nieuwe medicatie eigenlijk geen last meer.... maar ja die miskraam he. Hou me er dan maar aan vast dat er  veel meer miskramen zijn die niets met die medicijnen te maken hebben. Gewoon een rot fout zoiets. Helemaal depri ben ik niet merk dat ik vooral kwaad ben omdat ik nu niet meer onbezorgd en alleen maar blij kan gaan genieten van een zwangerschap (als ik nog zwanger word dan he....)....
Het is trouwens nog niet gedaan hoor bij mij, Ik bloed nu een week, ben benieuwd!

Tot schrijfs,
D

Hey D,

Late reactie van mijn kant sorry. Ja dat lijkt me ook wel erg spannend dan als je zwanger raakt en dan nog de hele tijd die twijfels van zal het goed gaan ja of nee. Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt meid. Wat ik las op de site is dat mensen die crohn hebben niet vaker kans hebben op een miskraam maar ja..jouw medicijnen die horen daar dus niet bij? grr waarom zetten ze dat er dan zo hoopvol neer he.

Op de goede afloop dan maar en ik zal voor je duimen hoor dat het allemaal goed gaat de volgende x he.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan