Iemand die dit herkent? Of oom mee gemaakt heeft?

<p>Heei mama's.</p><p>Kort samengevat:</p><p>Afgelopen donderdag in het ziekenhuis geweest ivm hevige krampen en helderrood bloedverlies. Inwendige echo gehad helaas alleen baarmoeder gevuld met baarmoederslijmvlies gezien. Dit klopt ook want ik ben 4weken+5dagen zwanger. Ze hebben mijn Hcg opgemeten deze was: 674,2 a.s maandag moet ik weer Hcg meten. Vanmorgen ben ik bij de huisartsenpost geweest weer krampen (niet zo heftig) eerder drukkend/zeurend gevoel rond me schaamstreek. </p><p>Heeft iemand zoiets soortgelijks meegemaakt? En toch goeie zwangerschap gehad? Of is hier gewoon sprake van miskraam? </p><p>Vanmiddag wel clearblue test gedaan deze gaf 2-3 aan. </p><p>Alvast bedankt voor het lezen. Liefs onzekere mama! </p>

Ik heb ook soort gelijk meegemaakt en bij mij is het een miskraam geworden afgelopen oktober. Nu weer zwanger vandaag precies 4 weken plus 5 dagen en gister was mijn HCG 3249. Mijn test gaf in oktober 1-2 weken dus denk dat het toen al niet goed zat. Test nu eerder ( maar 2 dagen overtijd ipv 6) en test gaf gelijk 2-3 aan. Ieder lichaam is anders en iedere ervaring is anders. Je hebt helaas geen invloed hoe het allemaal gaat lopen. Heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed bij je zit.

Yes, ik heb het 2 keer meegemaakt.. de eerste keer is het een miskraam geworden.
De zwangerschap van nu had ik het ook. Krampen zo erg dat ik over de grond kroop en veeel bloed verlies. Alle hoop had ik verloren.. Ben nu inmiddels 31 weken zwanger.
Het kan 2 kanten op gaan.. sterkte! ❤️

Ja dat hopen wij ook. Maar houden ook rekening met het ergste.. het kan mijn snel genoeg voorbij gaan (ik hoop dat het snel de 16de is dan hebben wij de eerste inwendige echo).

Terug
Bovenaan