Iemand die dit kent??

A

Anoniem

Guest
Heej allemaal,

heb even iets raars. vandaag is mijn nod, in ieder geval is vandaag dag 32, en vorige maand werd ik ook op de 32e dag ongesteld.

nu even een vraagje.. sorry als het niet zo lekker klinkt, maar moet het gewoon even weten.

Ik hoorde iemand over een schimmelinfectie of iets dergelijks.. Ik heb sinds gisterochtend zo'n raar gevoel daar beneden. alsof ik urenlange sex heb gehad, voelt alsof het gewoon opgezwollen is.. (weet niet hoe ik het netter kan omschrijven  haha) het jeukt niet, dus denk niet dat het een infectie ofzo is, maar ik voel het de hele dag door.. doet niet heel veel pijn, maar ik voel het wel..

iemand verstand hiervan? of iets dergelijks zelf meegemaakt? als het zo blijft ga ik gewoon even langs de ha hoor..

liefs diaan

Hoi

Ik heb ook wel eens een schimmelinfectie gehad dankzij antibiotica voor een blaasonsteking.
Wat jij omschrijft had ik ook, dus ook zonder jeuk en was dus wel een schimmelinfectie!!
Ja het hoeft bij jouw natuurlijk niet zo te zijn, maar het kan wel.
Ik zou zeker even langs de ha gaan, al is het om van dat rot gevoel af te komen!!

Liefs mama2006

Heb je meer afscheiding dan normaal? Of is deze wit korrelig? Dan zou het toch goed een candida-infectie zijn. En dat is heel makkelijk te verhelpen door een kuurtje gyno-daktarin. Ik zou toch even langs de huisarts gaan en het voorleggen. Je hoeft veelal niet met "de billen bloot"hoor. Als je uitlegt wat je voelt, vinden ze het vaak al duidelijk genoeg. (ik heb het oa  tijdens m'n eerste zwangerschap gehad en hoefde niet eens langs te komen. Bellen bleek voldoende en kuurtje lag diezelfde middag klaar bij apotheek!!)
Sterkte ermee, hopelijk is het snel verdwenen!!
Groetjes mira

Terug
Bovenaan