Iemand dit mee gemaakt?

<p>Ik ben altijd stipt optijd met me menstruatie, het komt ook altijd bijna rond de zelfde tijd (middag) tussen 2 en 4. Ik was al 4 dagen overtijd en ik had nog een test in de kast liggen was zo 2\3 maanden oud denk ik, de test gaf negatief aan maar ik ben nog steeds niet ongesteld.. Kan ik alsnog zwanger zijn? Kan het er aan liggen dat de test mischien te oud was? Iemand dit mee gemaakt, alvast hartstikke bedankt.</p>

Nee niet meegemaakt. Maar een test van 2/3 maanden oud is niet 'te oud'. Staat er geen houdbaarheidsdatum op? Ik heb hier een test liggen met een houdbaarheidsdatum van 2021 en die test ligt al een half jaar in de kast.
Het kan natuurlijk dat je een keer wat latrr ongesteld wordt. Voor de zekerheid zou ik nog een test doen met ochtendurine en anders een bloedtest bij de dokter 

Als je bedoeld dat je de test 3 maanden geleden gekocht hebt moet die goed zijn, meeste zijn wel een jaar of 2 houdbaar, als hij over datum is dan moet je een andere kopen. Ben je toevallig ziek geweest of net van de pil? Misschien morgen ochtend een andere test doen kijken of die een streepje geeft, succes meis

Kan ook gewoon zijn dat je pas laat HcG aanmaakt... Niet iedereen test al voor NOD positief maar pas dagen erna. 
ik testte ook pas na 3 dagen licht positief met ochtendurine. 
Sowieso die van Clear Blue zijn niet heel gevoelig. Ik gebruikte de early van de kruidvat. Morgenochtend met sterke urine nog een keer?
Als je al 2 jaar van de pil af bent, niet ziek bent geweest, geen medicijnen hebt geslikt en dus ALTIJD netjes op de minuut op tijd bent, klinkt het wel heel vreemd dat je nog steeds niet ongesteld bent. 
Succes! 

Terug
Bovenaan