Iemand dit wel eens meegemaakt?? tips??

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ons zoontje van bijna 4 weken, heeft onder rechterborst een hele harde schijf zitten, vandaag op het consultatieburo geweest, die denken dat het of opgezette klieren zijn, waarbij we moeten uitkijken voor borstontsteking of een cyste. Iemand dit ook al eens meegemaakt??
Groetjes

Hi,

Zit deze schijf onder de tepel? en is wel beweegbaar?
Zo ja, dan heeft Tom dit ook gehad! Aan beide kanten...

Geef je borstvoeding?

Tom had het gelijk in de eerste week al, en de kraamhulp zij dat dit erg vaak voorkwam vooral bij jongentjes omdat ze vrouwelijkhormoon binnenkrijgen via de borstvoeding.
Dit is bij Tom gewoon overgegaan, zonder dat wij er iets mee gedaan hebben.

Groetjes Nens
Tom 16 maanden

Ja hij zit onder zn tepel ja en is beweegbaar...gisteren kwam er ook veel vocht uit....ik wist dat dit in de kraamtijd voor kon komen maar hij is nu al 4 weken...op het buro vonden ze dat vrij laat...vandaar dat ik me beetje zorgen maakte maar waarschijnlijk zijn het toch gelukkig zn klieren.

Groetjes

Hallo,
volgens mijn kraamverzorgster maakte t niet uit of t een jongen of een meisje was. ik kan me echter voorstellen dat je je na 4 weken zorgen maakt, want je zou dit in de kraamweek verwachten.
succes,
                    sterretje

oh, ik lees net dat je geen borstvoeding geeft. Dan zou ik t ook niet weten. misschien even bij de ha navragen?
succes

Terug
Bovenaan